No more Cola and others...

Sunt genul de persoana caruia ii trebuie confirmare peste confirmare ca sa ia o decizie. De ce? Dracu stie... Sambata mi-am propus sa nu mai beau cola niciodata, pentru ca mi se facuse rau, si de aici sa nu mai beau sucuri acidulate, ca ar fii mai bine pentru sanatatea mea. Bine, zis si facut. Doar ca ieri nu mai aveam nimic de baut inafara de sticla de pepsi care imi facuse rau si daca imi era sete, de ce nu? Asa ca azinoapte si azi dimineata iar am bolit iar acum inca mi-e ingrizitor de rau. Si acum chiar spun. Gata, fara cola si sucuri acidulate.
Si daca tot sunt la capitolul schimbari... De acum inainte o sa imi asez lucrurile frumos in dulap (de felul meu sunt ordonat si ingrijit dar cu dulapurile nu ma inteleg). NU ma costa nimic daca imi impaturesc hainele si le asej frumos cand ma schimb. Acel timp in plus duce la haine nesifonate si inca ceva... imi voi pune covertura pe pat de fiecare data dupa ce ma dau jos din pat dimineata. Nu ajunge sa il aranjez, trebuie sa pun si covertura. Asa ca ma indrept sa o pun si va spun:
Pe curand...

Comentarii

Postări populare