Advertisment si suspendare

In noaptea asta cand o duceam pe Lavinia acasa, am trecut pe rosu la un semafor. De ce? Pentru ca erau doua la distanta de mai putin de 50 de metri si facuse la fel si unul din fata mea. Doar ca cel din fata mea a trecut pe rosu si la al doile asemafor, deci nu era normal ceea ce facusem eu. Colac peste pupaza, era si o masina de politie comunitara ce avea in ea si un agent de circulatie. Asa m-am facut eu cu un advertisment si mi s- a suspendat permisul 60 de zile. Totusi, pot sa fac o cerere la politie pentu diminuarea pedepsei la 30 dce zile, lucru ce il voi face maine.
Deci inca 15 zile mai pot conduce cu foita aia ded hartie, si cu putin noroc voi putea conduce din nou dupa 45 de zile (15+30).
Deci... Sunt ghinionist! Si gura casca si etc.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare