H.I.R.D.

Si iaca asa, in seara asta am facut o vizita prietenei mele din copilarie, Dana si ca de fiecare data cand vin in Bucuresti stau cu ea la palavre. Faza cea mai tare e ca m-a sunat Raluca, cealalta prietena din copilarie si mi-am adus aminte de H.I.R.D., adica Horea, Ilinca, Raluca si Dana, cei patru copii, prieteni de pe scara A a blocului 6 de pe Strada Alexandru cel Bun. Raluca a terminat acum cativa ani farmacia, Dana e la Arhitectura in anul 5, eu si Ilinca fiind cei mai mici. Raluca ar trebuii sa se marite anul asta, din cate stiu eu si abia asteptam nunta sa ne revedem.
Tin mult la ele ca sunt imaginea vie a copilariei mele. Dana s-a mutat in clasa 1, in Suedia iar apoi a revenit in tara insa la Bucuresti. In fiecare vara venea la "Babaia", la bunica in Bacau si noi eram atat de bucurosi de prezenta ei. Insa si Tanti Jeni, bunica Danei, a treia mea bunica, s-a mutat la Bucuresti si acum ne vedem destul de rar. Insa timpul nu a degradat relatia noastra de prietenie si cu fiecare ocazie ne bucuram de timpul petrecut impreuna. Imi pare rau ca nu a venit si Ilinca, i-ar fii placut si ei sa stea cu Dana.
Maine plec acasa si ma voi apuca de invatat pentru marire, Domne ajuta! Astfel se termina plimbarea mea prin Bucuresti.

...ca imi venii in minte filmul.
Pe curand...
P.S. Am invatat de la Dana cum poti sa faci 3d-ul unei cladiri, dupa planurile de Autocad, cu Google SketchUp. Sunt foate mandru de mine. Poop Dana!

Comentarii

Postări populare