Intarziati

E specific nouia sa fim intarziati. Masina noatra nationala, ramasese cu 30 de ani in urma, cand au cumparat-o francezii, si azi e cu 10 ai in urma, a mai evoluat un pic. mereu am fost ultimii canre am intrat intr-o epoca si am iesit ultimii (in istorie) si cum sa nu fie asa. Un comunicat CFR a auntat ca anul asta trenurile au avut o intarziere totala de trei ani. Si nici macar nu s-a terminat anul. Cand am plecat in Bucuresti, trenul a ajuns in Bacau, dupa 32 de minute, de la ora stabilita si pana la Bucuresti am avut o intarziere totala de 45 de minute, inca 13, fata de cele ce le avea in bacau. Cand m-am intors am avut o intarziere de 15 minute, pentru ca trenul, si Interciti, pe de altaparte, mergea in reluare si oferea prioritate la orice personal ce se trebuia sa intre in orice halta ce o aveam in drum. mewrgeam un pic, apoi stateam.
Eu stiu cand dai o comanda online si ti se spune ca produsul ajunge in 48 de ore, pai 48 de ore sa fie. Cand mi-am luat laptopul a intarziat o zi, din cauza curierului, ma cac pe Fun Courier, in schimb la geanta de laptop, a ajuns dupa o saptamana. Dupa 48 de ore s-au gandit ei sa imi trimita un mail in care sa ma intrebe daca imi confirm comanda iar dupa 6 zile, cand i-am sunat, mi-au zis ca nu cinfirmasem comanda si nu le raspunsesem la telefon cand ma sunasera, cacat, si de aceea nu au trimis geanta. Ce-i drept a doua zi era in Bacau, dar cei de la Fan Courier, inca odata, le-a luat o zi sa ajunga la mine acasa, si nici macar nu stau la vreun capat de oras, ci intr-o zona centrala.
Si vine a treia comanda, la o mare companie multinationala ce imi spune ca produsul va ajunge la destinatie in maxim 5 zile. In seara celei de a 5-a zi imi verific cutia poatala sa vad daca am primit ceva, vreo instintare, dar nimc. in a sasea zi le trimit un mail in care le scriu numele meu, numarul comenzii, acel cod unic si data la care le-am lansat comanda si dupa 24 de ore imi trimit un mail in care imi cer numarul de telefon ce l-am trecut in formularul de comanda, fara sa imi raspunda la intrebarile ce le adresasem. Eu nu stiu cum ajunge produsul. Vine prin posta, prin curier rapid, la sediul din Bacau? Platesc pe loc sau prin mandat postal sau virament bancar. Domnul care se ocupa cu asa ceva nu mi-a raspuns la aceste intrebari el vroia sa stie numarul meu de telefon si ma invita sa le mai scriu daca mai am nelemuriri, fara sa imi raspunda la cele anterioare. Acum, mai astept o zi sa faz ce imi scriu...
Ce pretentii sa mai am eu la ceasornicaria de la colt, cand imi spune ca ceasul e gata in 2 ore si cand ma duc imi mai spune ca mai dureaza inca 2, cand mari firme ce isi implimenteaza sisteme de comanda online, cand companii de stat si companii multinationale nu se tin de cuvant si o labaresc incontinu.
De aceea nu vo progresa, pentru ca proverbul "Nu lasa pe maine ce poti face astazi" nu se aplica in Romania iar marile companii, ce au pretentii de lidrei pe segmentul lor, nu implimenteaza sistemul lor riguros ci se adapteaza la lenea caracteristica balcanilor. Salut!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare