De ce ma enerveaza la sesiunea

Acum ca tot s-a terminat cu sesiunea am sa vorbesc despre cel mai stresant lucru.
In grupul meu de prieteni, colegii mei nu prea au note mari, foarte mari. In afara de mie si de Ral, ceilalti care au note mari sunt plictisitori (mai e si Anca, care nu e borring, dar nu prea iese cu noi). Deci cei cu care ies, au note medii, intre 7 si 8 sau la unele examene abia trec. Nu m-a deranjat asta niciodata. Nu mi-am propus sa am colegi cu note mari pentru ca notarea asta e relativa. Poti sa nu stii la examen ca nu ai invatat, nu ca nu te duce capul!
Si in sesiune apare chestia asta cu notele, cand dupa examen, astepti sa aflii nota si auzi la cei slabi pregatiti "Sa dea Domnul sa-l iau!". Atunci ti-e rusine sa mai zici "Vreau sa imi puna 10, cu toate ca am gresit un pic!". Am mai scapat asta de cateva ori, si a sunat naspa.
Nu te poti bucura cand altul e trist langa tine si chestia asta nu imi place.
Cum sa ma bucur ca mi-a iesit o medie frumoasa. 9.50, cand prietenii mei au restante, ori ca au trecut prin clipe nasoale sau ca nu au invatat ca au avut altceva de facut...
De aceea nu imi place sesiunea si ma bucur de cele 14 saptamani de cursuri cu etape la proiecte si cu teme acasa, ce o sa ma tina in alerta dar ma oboseste orarul cu ore de la 8 si apoi dupamasa.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare