Cu dedicatie



Cand am simtit-o in spatele meu, un fior rece m-a cuprins, am stiut ca ea e. Ca sa nu par descoperit i-am spus ca nu a asteptam sa apara atat de repede.
Ochii ei, buzele ei, Abia asteptam sa le sarut. Cu greu ma abtineam sa nu fac asta. Imi fusese atat de dor de mirosul ei...

ASTA VREI SA AUZI OCHIOASO? IN YOUR DREAMS BABY!

Ca sa fiu sincer, nu m-am simit niciodata atat de bine, la o intalnire de armistitiu. Niciodata nu m-a amauzat sa fiu ironic atat de mult. Ca de mult imi place cand stafelta e la mine si nu joc in retragere.
Ai fost o mare perioada de timp ceva pentru mine, Altceva decat ti-ai imaginat tu in toata existenata noasta. M-ai pierdut. Acum esti un alt om cu care o sa ies cand nu am ce face. Un fel de A. la Ilinca. Nu va mai putea nicidata exista o frumoasa relatie de prietenie pentru ca nu mai vreau, ma voi purta de acum asa cum ai crezut tu ca ma comport, ca sa vezi cum e cu adevarat.



Si articolul asta e scris pentru ca ti l-ai dorit tu mult, sa vezi ce o sa scriu, dupa. E croit dupa forma ta, e cu dedicatie 100% pentru tine. Tot iti doreai sa apari, undeva doar tu, in scrierile mele. Poftim!
La revedere....

Pe curand...

Comentarii

Postări populare