Iubitor de prostie umana

Pe vremea cand contemplam filosofic in turnul meu de fildes, singur, privind catre muritorii de rand, consideram ca e bine sa traiesti fericit cu nefericirea ta. Insa coborat pe pamant, prins de placerile pamantesti, am renuntat la conditia mea de semizeu, pentru a imi petrece timpul alaturi de cei ce ma fascinau atat de mult.
Alergic declarat la prostii fuduli si in general la prostia dusa la extrem cu nerusinare, a inceput sa imi placa sa o observ si treptat sa o cunoscm mai intim. In timp am renuntat, ametit, a ma invarti in cercurile selelecte ale tristilor neintelesi, pentru a ma amesteca cu peblea mediocra. Astfel astazi vorbesc si am relatii de amicitite pana si cu oameni ce nu stiu ce e Maitrey sau care cred ca Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni e Michael Jackson, cu oameni ce cred ca "la o petrecere merge o manea", oameni carora Jazzul li se pare plictisorsau care nu stiu ca Alifantis canta dupa poezii mari ale literaturii romanesti.
Asa a inceput sa renunt la scrisul propriuzi pentru a scrie pe amaratul asta de blog (care luna asta face 2 ani) si am inceput sa dau importanta parerilor celol din jur despre mine, mai mult decat trebuie.
In acceptarea prostiei in viata mea, am renuntat la privirile ce ma catalogau ca infumurat, si am acceptat tovarasia ocazionala a unor specimene ce cu greu ating rasa superioara umana a zilelor noastre.
In 7 ani, dar mai ales in ultimii 3 ani de zile am ajuns mai uman, uitand de misiunea mea sacra, uitand de martirizarea mea.
Si ma mir, cum in 6 ani de zile cum PULA MEA ai reusit sa iti pastrezi o parere despre mine atat de proasta, cgiar, dusa la un alt pol, fada de adevar. De aici devine personal. AM incercat ani de-a randul sa transform un om, dintr-un om rau, egoit, ce simtea lipsa iubirii, intr-un om mai bun si tot ce am reuit e sa ma transfor eu in ochii ei dintr-un anger intr-un drac ce vrea sa ii FUTA filmul. FA VACO inca nu te-ai prins ca iti vreau binele? Daca vreodata mai mananci catat in numele meu, promit ca toti vom manca coliva in numele tau. Schimva foaia si de data asta chiar devin ceea ce crezi tu ca sunt, ca sa vezi cum e.
Ajungi, din bunaate, sa devii un om rau si sa nu iti mai pese de valorile tale, cand vezi ca zi de zi esti calcat in picioare de cei ce ar trebuii sa cace prin foc pentru tine azi. UNII uita ca ceea ce sunt azi, sunt in mare parte si datoriata tie (in cauzul de fata, mie), cu binele, cu raul pe care i l-am facut, ceea ce e azi, pe cine iubeste, cu cine umbla, umbla, iubeste, datorita mie pentru ca daca nu eram eu nu erau nici ei in viata ei. Dar ce sa-i faci? Prostul nu-i prost destul pana nu e si fidul. Si poate ca si aceasta jumatate de articol, dedicata in totalitate acestei persoane (ca de aia am vorbit la feminin (o persoana, doua persoane), nu de alta da poate nu stiti :P) e prea mult si nu merita dar sa-i fac hatarul pentru ultima data, sa se simta bine si sa mai aiba cacat de mancat vreo saptamana.
...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare