Scrisori din Cipangu - Lansarea

Nu imi amintesc ultima data cand mi s-a intamplat sa fiu coplesit de emotii si de bucurie ca in zilele astea. Mi-a trebuit o zi jumatate sa reusesc sa ma pun pe picioare ca sa scriu rational  pe blog. 
Sambata a avut loc lansarea volumului colectiv Scrisori din Cipangu - Povestiri japoneze de autori romani, la  libraria Humanitas de la Cismigiu. A fost o zi pe care nu cred ca o voi uita prea curand. Si asta datorita energiilor de acolo. In primul rand, a fost reintalnirea co-autorilor - m-am intalit prieteni dragi din Japonia, pe care nu i-am mai vazut de mult. Apoi, au fost pritenii. Prietenii care erau atat de emotionati si de mandri de mine, incat imi dadeau energie, dar ma si copleseau in acelasi timp. Si nu in ultimul rand, persoanele care nu ma cunosteau personal, dar pasionate fiind de Japonia, au venit sa descopere tara aceasta atat de fascianta, prin ochii nostri, ai celor care am adunat poveste cu poveste. Eu am vazut asta ca o mare responsabilitate.
Scriind aceste randuri imi dau seama ca inca sunt coplesit de emotii si imi amintesc cu drag de fiecare persoana ce a venit la noi sa ne intrebe cate ceva si sa ne roage sa le lasam un gand scris pe carte. Imi amintesc cum imi priveam colegii si prietenii din proiect cand vorbeau si ma bucuram ca suntem impreuna acolo.
Sambata, am realizat, inca odata, ca sunt norocos. Am avut parte de o experienta minunata in Japonia, pe care am reusit sa o ofer oamenilor si prin aceasta carte. Si sunt norocos ca am niste prieteni atat de faini. Privirea lor, zambetele, imbratisarile de la final au fost cel mai frumos cadou. In momente de genul acesta iti dai seama cine iti este prieten cu adevarat.


Si daca v-am convins cu aceasta poveste spusa din suflet, va invit sa cumparati cartea. Pe site-ul editurii Trei are reducere de 10%,  deci o puteti cumpara de AICI.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare