Cum te cheama?

- Salut, eu sunt Horea!
 - Salut, Georgiana! Incantata de cunostiinta. Horea? Nu cunosc niciun Horea. Cunosc cativa de Horia si sunt toti fitosi. Ai si tu chestia asta? Sa alaturezi personalitati cu nume?
- De obicei ma feresc de etichete, dar da. Fitosenia se aplica si la Horea. Hahaha!
- Da? Si ce asociezi cu Georgiana?
- Nu ai vrea sa stii! Dar, Raluca e un nume pentru o persoana care e foarte buna pe domeniul ei si Roxanele sunt vicioase.
- Stiu si eu o Roxana. Si chiar e vicioasa! Dar sunt curioasa cum vezi tu Georgianele!
- Georgianele sunt posesive. Am dreptate?
- Mda, cam asa e... Alaturezi personalitati doar la nume de fete?
- Nu.
- Da-mi niste exemple de baieti. 
- Andreii sunt oameni fata de care ma deschid si imi devin prieteni. Pe trei din prietenii mei, ii cheama Andrei. Inclusiv pe unul din cei mai buni prieteni. Si mereu raman dezamagit de catre un Nicolae.
- Bine, dar asta nu e pesonalitate. Sunt alaturari emotionale,
- Hmmm... Cei ce poarta numele de Mircea le place sa bea si Paulii sunt momai. Asta e bine?
- Ha! Pe tata il cheama Paul si e sub papucul mamei! Interesanta conversatie!
- Si totusi nu imi place sa delimitez o persoana la o astfel de personalitate. Da, Laurele sunt nebune si Laviniile rad mult. Dar e mai mult de atat la oricine. Dar decat sa  etichetam omenii dupa zodii, e interesant sa descoperi si alte etichete. Si atunci o persoana este un cumul de etichete. Cu toate ca nici asta nu e corect. Dar asa ne raportam noi, la etichete. Ne e mai usor sa intelegem un om daca il bagam intr-un calapod.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare