Mr. Robot


Nu am mai recomandat de mult un serial. De obicei, scriu despre ele dupa ce se termina. Dar Mr. Robot merita recomand. E posibil sa fi vazut acest serial, sau cel putin sa stiti ceva despre el. Macar ca a luat Globul de Aur anul asta pentru cel mai bun serial de drama si cel mai bun actor in rol secundar intr-un serial de drama. Eu unul, asa am aflat de el.
Serialul spune povestea lui Eliot Alderson, un hacker ce sufera de depresie si anxietate sociala inttr-o maniera ce imi aminteste de Matrix, American Psycho. sau Fight Club.Rami Malek, cel ce il interprezeaza pe Eliot a primit o nominalizare la Globuri, insa nu a castigat marele premiu, si nu prea inteleg de ce, pentru ca mie mi s-a parut genial. Modul in care a dat viata persoanjului, consturindu-l atat de veridic..
A fost o mare surpriza sa o revad pe Carly Chaikin, careia i-am vazut potentialul in Suburgatory si ce mi-a demonstrat aici ca poate ce face foarte mult. O alta surpriza a fost actorul suedez Msrtin Wallsrom ce a jucat in serial unul din personajele mele preferate, TyrellWelick, un tanar ambitios ce trece peste cadavre pentru a ajunge in locul unde vrea.
Serialul asta are de toate: o atmosfera misto, datorata de starea de axietatea in care se afla personajul principal, un subiect foarte interesant si personaje mature si bine conturate.
Abia astept sa vad sezonul doi pentru ca primul sezon si-a pus amprenta pe mine destul de bine.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare