Huevos Congelados

Racit bocna, cu niciun chef de a ma ridica din pat, miercuri m-am dus in Cooper's Pub la o piesa de teatru. De ce? Pentru ca mi-o recomandase Raluca si pentru ca recomandarile ei nu dau gres niciodata.
In primul rand am descoperit un pub misto. Cine nu a fost in Cooper's, pe Hristov Botev, sa mearga musai. E un loc cool pentru cei ce stiu ca nu Centrul Vechi e Bucurestiul.
Apoi, am avut sansa sa o vad pe Adriana Titieni in carne si oase. Ca sa fac o marturisire, am avut cateva fantezii cu ea. Alaturi de Anca Sigartau, Maria Buza, Tania Popa si Paula Chirila, Adriana Titieni e una din actritele pentru care am avut un crush la un moment dat (adica in adolescenta).
Dar cel mai important lucru, e ca am vazut una din cele mai hip piese de teatru independent, contemporan din viata mea. Huevos Congelados e atat de coplexa ca nici nu stii cum sa o etichetezi: E comedie? Daca e, e oare neagra? E o drama? Pentru ca pe durata spectacolului razi si razi si razi iar la final totul e serios. Si te trezesti a doua zi ca inca te gandesti la mesajul piesei.
Si de aceea as lua toate prietenele cu mine sa o vada. Ca e cu mesaj direct la femei. Si as lua si cativa prieteni, sa citeasca printre randuri.
Felicitari Rucsandra Pop pentru piesa. Ma bucur foarte mult ca am mers pe mana Ralucai si ma bucur ca mi-am iesit din zona de confort si m-am dus sa te salut, fara sa te cunosc. Abia astept a doua reprezentatie, pentru ca o sa fiu acolo, mai mulc ca sigur. Cu gasca mare.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare