Concursul de discursuri in limba japoneza

Sambata a avut loc a XX-a editie a Concursului de discururi in limba Japoneza, organizat de APJR si Ambasada Japoniei in Romania. A fost pentru prima data cand am fost la acest eveniment si asta pentru ca cunostiintele mele inexistente de limba japoneza fac sa nu inteleg nimic din aceste discururi.
Insa anul asta am avut cu cine sa merg si asta a fost un motiv suficient sa imi gadil curiozitatea.
Am fost placut surprins de eveniment. In primul rand mi-a placut foarte mult sala de confeirinte de la BCU. Nu am fost niciodata aici si, ca intotdeauna, m-a minuntat arhitectura eleganta a locului.
Apoi, mi s-a parut foarte interesant sa observ concurentii. Sa le observ mimica fetei si gestica corpului. Mult ne mai balanganim cand avem emotii si vorbim in public.
Sa nu mai spun, ca mi-a facut placerea sa revad niste oameni dragi, ce se aflau acolo in public sustinatori sau organizatori.
Au fost si doua prezentari ce m-am miscat, prin emotia pe care au emis-o cei ce se aflau in fata noastra.
Nu stiu daca o sa mai merg vreodata  la acest eveniment, insa cu siguranta a fost o experienta interesanta.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare