10 femei

Undeva, dupa primele cinci carti citite anul asta, mi-am dat seama ca citisem numai carti scrise de femei. O sa spuneti ca nu e nimic special la asta, dar e. Pana de curand nu prea citeam carti scrise de sexul frumos. Nici nu se pune problema sa fiu misogin, dar cred ca m-a marcat prea tare Hortensia in liceu, si m-am ferit de romanele astea.
M-am uitat in lista de carti si puteam ajunge la 7 carti scrise de femei, am mai cautat cateva, am primit cadou, am cumparat si nu m-am lasat, pana cand nu mi-am facut o lista de 10 autoare.
Le-am alternat ca sa nu fie doua japoneze sau doua coreene si lista mea de 10 romane scise de femei, citite consecutiv este:
1.  Yeomni Park - Drumul catre libertate
2. Forugh Farrokhzad - Sa dam crezare inceptului de anotimp rece
3. ElenaFerrante - Prietena mea geniala
4. Natsuo Kirino - Insula Tokyo
5,Svetlana Alekseivici -  Dezastrul de la Cernobil 
6. Kyung-sook Shin - Voi fi acolo 
7. Hiromi Kawakami - Cele zece iubiri ale lui Nishino
8. Elif Shafak - Ucenicul arhitectului
9. Suki Kim - Fara tine noi nu existam
10. Alice Walker - Culoarea purpurie

Pe curand...

Comentarii

Postări populare