Jurnal de calatorie- Ziua 7(o3.08.09): Sibiu

Astazi o a fost o zi mai lejera. Am pierdut timpul pe la pensiune mai mult pentru ca singura noatra locatie era Sibiul. La inceput, in plan, era sa mergem cu un autobiz din Rasinari in Sibiu pentru a evita problema parcarilor dar am renuntat la idee.
Am facut o scurta oprire la Astra, muzeul satului, unde am poposit o ora, plimbandu-ne pe alei, fiind luni, casele fiind inchise.
In Sibiu ne-am plimbat pe strazile din centrul vechi, am vizitat curtile a doua muzee, pe care am platit si taxa, muzeul de arta si cel de istorie, ne-am plimbat prin barbacane si am facut cumparaturi.
Am terminat cu cadourile, mi-am cumpartat doua perechi de pantofi si regret ca nu mi-am luat un tricou pe care il vazusem la un moment dat.
Aaa, si am mancat o inghetata nemaipomenita, la una din zecile terase din centrul Sibiului,
Si mai am si o supriza video pentru Lavi :)

Pe curand...

Comentarii

Postări populare