O metafora frumoasa


Astazi am avut un curs un un profesor ce are atatia ani cat si faculatea (aproape 70). Am mai avut un curs, o disciplina libera in semestrul 1 si sincer nu mi-a placut de dumnealui. Are o atitudine zeflemista si a tot stiitoare. Insa astazi a spus un lucru ce mi-a placut foarte mult. A facut o comparatie cu ceva din domeniu, o comparatie foarte bine gandita.
Un grup, e ca betonul. Pentru beton ai nevoie de pietris, de ciment, de apa si de armatura. Multi considera ca armatura si cimentul sunt cele mai bune insa pentru ca betonul a fii rezistent fiecare petricica conteaza. Asa e si un grup. Nu numai liderii sunt importanti ci fiecare om si idee, indiferent de cat de mica e.
Pe curand...
P.S.: Am dat o cautare pe google imagini sa gasesc o poza cu beton si pe prima pagina doua poze erau cu niste funduri "cur beton" scria sub ele. Multumesc muuuult google :))

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare