Take the Lead


Am asteptat prea mult sa vad filmul si aproape o saptamana sa scriu despre el. Inca eram sub mirajul lui si nu am vrut sa fiu prea subiectiv, insa nu o sa reusesc.
Trebuie sa recunosc ca imi plac mult filmele de genul asta. Cu profesori ce vin undeva pentru a preda ceva ce nu se potriveste cu peisajul, si culmea mai si reuseste. De la Sister Act pana la Take the Lead sunt o droaie de filme pe tema asta, si toate imi plac. Si mai are inca un atu. E un film cu dans, si mai putin Step Up, cam toate filmele cu dans sunt pe gustul meu.

Filmul, turant in 2006, ce il are ca protagonist pe Andonio Banderas, prezinta povestea romantata a lui Pierre Dulaine, un cunoscut dansator de dansuri de societate si instructor de dans. Perre Dulaine este cunoscut pentru ca a militat si reusit sa impuna dansul ca ora facultativa in invatamantul public american.
Povestea filmului ne prezinta tocmai nasterea acestei idei, si prima "clasa" de dansatori.
Filmul are doua dansuri fenomenale: cel al lui Banderas, cu o una din elevele sale de la scoala lui de dans:

si tangoul de final, al noilor invatacei:


Pe langa dans, filmul are o droaie de intrigi si complicatii ce apar inevitabil intre elevii unui liceu dintr-o zona saraca.
Sper sa va fi convins cu cele cateva cuvinte, cu trailerul si cele doua dansuri, ca filmul merita vazut (daca mai e cineva ce nu a vazut filmul sau revazut pentru cei ce l-au vazut si acum isi reamintesc de el).
Pe curand...

Comentarii

  1. Mi-a placut nespus scena cand o aduce pe tipa aceea si danseaza tango (pentru mine este dansul "suprem", senzual si tandru in acelasi timp). Frumos film...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare