Schimbam regulile

Acum aproape 3 luni m-am ambitionat sa scriu in fiecare zi pe blog si uneori am scris chiar de mai multe ori pe zi. De cand sunt aici, am scris aproape 100 de articole, dublu de cat scrisesem in ultimile 8 luni. Mi-a fost din ce in ce mai greu sa gasesc despre ce sa scriu in fiecare zi, in drum spre facultate, sau de la facultate, in tren, cautam idei pentru articole si se intampla uneori sa nu realizez ca am ajuns in statie.
Insa spun stop! Nu mai fac fata. Oricum trec printr-o perioada mai dificila si nu mai pot! De acum o sa postez mai rar, probabil. O sa postez cand imi vine ceva in minte, fara sa fac dezbateri interioare, fara sa stau sub acest stress ca nu am nimic scris pentru ziua respectiva.
Oricum ati inceput sa nu mai cititi. Ajunsesem la 600 de cititori pe zi si am scazut la 300 din nou... Ca la inceput cand ma apucasem sa scriu serios. Nu zic ca 300 e putin, e chiar bine, mai mult de jumatate din prietenii mei de pe fb (avand in vedere ca nu toti sunt romani) insa mi-a placut ziua in care am vazut ca am 600 de accesari.
Si cum azi nu am mai plecat in excursia cu vaporul in Golful Tokyo, din cauza vremii proaste (ploua cu bulbuci) si pentru ca maine inca nu stiu ce fac... nu stiu cand voi mai scrie pe blog, inafara de 7, cand fac trei luni...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare