Birocratie de banca

La banca la care am cont, mi-a expirat cadrul in urma cu doi ani. Ca sa scot bani imi ia comision de 3.5 lei, adica pot sa scot mai putin cu 4 lei. La asta se mai adauga inca 4 lei, taxa de intreinere cont, deci in linii mari, pierd cam 10 lei. Asa ca miercuri m-am dus cu adeverinta de student sa imi refac cardul. La cardul de student nu ai comision de intretinere la cont si  ai dou retrageri plus doua interogari sold gratuite
Tipa de la ghiseu a fost foarte draguta si a gustat fiecare gluma a mea. Glumele mele veneau din zenul meu lantruc, ca sa nu o iau razna. Cred ca am completat 10 formulare iar pe unul din ele m-a pus sa scriu ca pot sa citesc contractul si taxele de la banca intr-o zi. Inainte sa scriu aia o intreb ce trebuie sa citesc si imi da o brosura A4 de 40 de pagini. Ma uit la ea  si o intreb daca sunt in sesiune sau daca pot sa completez ca imi ia doua zile sa citesc. Pana mea! Dar acum trebuie sa fac lectura la ce semnez, ca cine stie cu ce ma mai trezesc. In formularul de card am fost intrebat de 3 ori daca sunt dsident sau nu sau daca am functii politice mari. Ca daca am se uita si SRI-ul in contul meu, nu numai eu si cei de la banca.
Birocratia e in floare insa nu e atat de complicat ca la japonezi si din cate mi-a spus Hakan ai nostrii sunt putin cu mai bun simt decat turcii. Deci se poate si mai rau. Dar de stiut: o ora din viata o pierzi competand si semnand formulare pentru un amarat de card expirat.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare