marți, 5 noiembrie 2013

Scrisoarea

Prinesc azi un mesaj de la Irinuca:

Si m-au apucat paranoile. Posta deschisa la ora 8? SMS si nu apel? Irina stie ceva si imi ascunde. Pe drum m-am gandit ca e Sabina, care trimite cartea. Dar e plic, nu colet. Poate de de la Ambasada. Domnul Atasat Cultural ne-a trimis o invitatie.
Ajuns la Asociatie, am tras-o de limba pe Irina si nu stia nimic. Deci nu mintea. Facem cursul, plecam sa luam scrisoarea. Asociatia are o alta adresa ca ONG, in fine detalii. Mergem si luam plicul, ne uitam la el si il analizam.
Niciun expeditor. By air, adresa pe care scrie Romania, deci e de afara. Dar de la cine? Irinuca zice ca daca e praf de Antrax inauntru. Radem si o deschidem. Scot dinauntru o vedere pe care era lipita o eticheta cu o bufnita. Raluca!!!!
Mi-ai facut-o! Nu ma asteptam la asa ceva! Nu o sa va spun ce scria in scrisoarea atasata vederii, ci doar ca si-a amintit de mine cand a descoperit aceasta bere japoneza, intr-un bar de la ea de acolo, bere ce avea sigla o bufnita, bufnitele, marea ei pasiune. Doamne ce dor mi s-a facut de ea. Mai ales ca imi amintisem de un proiec de care imi spusese la un moment dat si azi cand vorbeam cu un domn profesor, mi-am amintit de acel proiect. Abia astept sa ne vedem!
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)