Bucuresti - a fost o placere sa fac afaceri cu tine

Miercuri seara eram atat de agitat incat nu mai puteam sa stau in camin. Joi urma sa plec la Bucuresti, ma hotarasem sa fac asta in urma cu cateva zile si pana miercuri dupamasa nici nu aveam sau nici macar nu stiam cum o sa plec. Acum aveam tot planul stabilit si nu mai aveam stare. Asa ca mi-am facut bagajelul si am plecat la Bacau. A doua zi urma sa plec de acolo la Bucuresti, unde urma sa stau pana sambata.
Ce am facut la Bucuresti? Mi-am conturat traseul in cariera si am hotarat unde o sa opreasca trenul meu, in urmatoarea gara. Mai mult nu spun, insa sunt foarte incantat de ceea ce o sa se intample din septembrie.
Pe langa asta m-am vazut cu o parte din pritenii mei.
A fost o evadare de care aveam nevoie dupa ultima luna plina de dezamagiri si nervi. Multumesc lui Dumnezeu ca pe langa o familie minunata am si niste prieteni minunati. Imi pare rau ca nu am apucat sa ii vad pe toti dar macar am reusit sa mai vad cativa din ei.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare