Unele s-au terminat, altele au inceput

Am ramas dator cu un articol pe care il scriu in fiecare an si anume unul despre serialele noi pe care le incep odata cu noul sezon. Anul asta sezonul nou m-am prins pe drumuri si nu am reusit sa centralizez totul intr-un articol. Pe langa asta, intre timp s-au mai anunalt niste seriale pe care le urmaream si  nu am apucat sa imi iau ramas bun de la ele.
Happily Divorced, comedia cu Fran Drescher in rolul principal dar si in postura de producator, inspirata din viata sa si difuzata pe TVLand, a fost anulata dupa ce initial i se mai acordasere 12 episoade extra la sezonul scurt de 12 episoade.
A fost una din comediile mele preferate. TVLand produce seriale destul de haioase, ieftinele, mizand pe actori ce au facut senzatii in urma cu ani buni si acum zac udeva uitati, insa seriale pline de umor.
O sa-mi fie dor de Fran si de rasul ei molipsitor dar si de povestea nebuna din serial.

The Borgias, serialul istoric de pe Showtime, produs de mintitle din spatele
Dinastiei Tudorilor, s-a terminat cu un sezon mai repede decat era preconizat. Serialele istorice nu au viata lunga, nu poti continua povestea la nesfarsit pentru ca ii stii sfaritul, insa serialul a parut terminat fortat. Cica costurile erau foarte mari si audientele destul de slabe. Initial Showtime a anuntat un film ce o sa incheie serialul insa au renuntat si la ideea asta i au promis scenariul fimlului gratuit in format electronic pe interent. De ce as citii asta? Stiu cum se termina povestea, sau daca nu stiu, caut pe wiki. Eu vroiam sa vad adaptarea, cum joaca actorii, cum sunt realizate decorurile si elementele de scenografie. E bine totusi ca s-a terminat ca am cam iesit din faza serialelor istorice.

S-a terminat si Futurama, seriale ce fusese reinviat de Comedy Central pentru doua sezone impartite fiecare in cate doua. Au fost veri pline de bucurie si recunosc ca la final am asteptat ca cei de la CC sa ii mai acorde un sezon. Futurama e serialul de animatie preferat si despaertirea a fost destul de dureroasa. O sa-mi lipseasca gasca nebuna de la Planet Express cu toate ca sezoanele astea noi nu au fost parca atat de bune ca cele intiale. Au disparut multe persoanaje insa a creat nebunia meme-lor si a fost si va ramane unul din serialele cele mai bune pentru publicul adult.

The Killing a fost resurcitat dupa un an de pauza si a revenit cu un sezon interesant. Initial nu mi-a placut insa pana l-a final l-am devorat si am asteptat cu sufletul la gura stirea despre soarta serialului. A venit tariu, cand deja ma asteptam la ea. Serialul a fost anulat. Ratingurile au fost mai bune decat la sezonul 2 dar nu atat de bune pe cat se asteptau cei de la AMC. Insa acum cateva zile am citit o stire cum ca serialul a fost cumparat de Netfix care v-a produce un sezon de 6 sau 10 episoade. Se prea poate ca dupa acest nou sezon, serialul sa fie anulat din nou. Si de data aia o sa fie de tot, sigur nu il mai cumpara altcineva.

Si la fel ca in fiecare an, si anul asta am inceput ateva seriale. Anul asta sunt mai multe comedii, pentru ca trec printr-o perioada mai depresiva si am nevoie de seriale amuzante.
Mom - Creat de Chuck Lorre, mintea din spatele Doi Barbati si Jumatate, The Big Bang Theory sau Mike and Molly, ne propune anul acesta un serial despre trei generatii de mame: bunica, mama si fata adolescenta insarcitata cu Anna Faris in rolul mamei. E un serial simplut dar plin de umor.
The Millers - un serial despre doi parinti ce divorteaza dupa 40 de ani de casatorie pentru ca fiul lor a divortat dupa 4 ani. Parintii se muta la copii: mama cu baiatul si tatal la fata si astfel se pune baza unei comedii pline de umor.
The Crazy Ones - o comedie spumoasa cu Robbin Williams si Sarah Michelle Galler - tata si fiica - presedintii unei companii de publicitate. Cu astea trei elememente, succesul e garantat.
Super Fun Night- o comedie produsa de Rebel Wilson ce joaca rolul principal. Serialul a fost initial refuzat de FOX si apoi cumparat de ABC. Trei prietene se hotarasc sa isi petreaca fiecare seara de vineri facand ceva nou. Cu Rebel in rolul principal,  serialul e un succes garantat.

Pe langa aceste comedii ma mai uit la Once Upon a Time in Wanderland, un spin-of al serialului OUT. Serialul spune povestea lui Alice ce e tanara si inchisa la nebuni pentru ca nimeni nu o crede cand povesteste de Tara Minunilor. Se intoarce acolo pentru a-l gasii pe iubitul ei, un duh din lampa pe care il credea mort. Nu ii dau mai mult de un sezon, serialul nu poate merge la nesfarsit cu povestea asta. Cel original a evoluat destul de frumos pentru ca persoanjele de basm au fost scoase in acea lume, insa aici e pe dos, Alice se intoarce in lumea de poveste pentru o misiune ce trebuie indeplinita cat mai rapid, pentru ca altfel devine plicitisitor.
Si pe langa toate astea, vreau sa mai vad Agents of SHIELD- un serial produs de Marvel in colaborare cu ABC, ce prezinta povestea agentilor SHIELD. Inca nu am reusit sa il vad, insa vreau sa il incep cat timp o sa fie toate serialele in pauza de iarna.
Si la final Dracula, cu Jonathan Rhys Meyer. Serialul pare destul de tras de par insa mie imi plac mult povestile cu Dracula si imi place mult de Meyer. Nici pe asta nu am apucat sa-l vad, tot in vacanta de iarna o sa ma ocup de el.







Pe curand...

Comentarii

Postări populare