Poor Evil Me

Am vreo 10 zile de cand sunt acasa, zile in care nu pot sa spun ca am facut mare lucru. In principiu am stat si am citit si cercetat. Foarte putin am iesit in oras, si asta cand am avut ceva de rezolvat si atunci am facut in asa fel incat sa ma vad si cu cativa prieteni pe care nu ii mai vazusem de mult.
De cand sunt acasa, cativa prieteni spun ca am patit ceva, ca de aia sunt atat de rau in ultima vreme. Nu sunt rau, sunt unsor sarcastic si asta pentru ca in ultimul timp am avut de-a face cu multe lucruri tampite. 
1.M-a amuzat emorm pleiada de check-in-uri la Fifty Shades of Grey urmata de pleyada de postari de linkuri ce desfiinteaza filmul. Eu nu stiu la ce se asteptau... La vreo capodopera de Oscar?
2. Mi-am exprimat public parerea despre Suge-o, Ramona, parere persoanala si subiectiva. Sunt la mine pe blog, unde scriu ce vreau si despre ce vreau si cred ca dupa vreo 5-600 de carti citite la viata mea, imi permit sa spun despre o carte ca e proasta.
3. Am incercat sa ma uit la "Sunt celebru, scoate-ma de aici" si mi s-a parut o emisiune slaba. Celebritatile nu sunt atat de celebre, emisiunea a lalaita mult, cuplu de prezentatori pare sa nu aiba chimie si daca nu era pe PRO, nu cred ca avea atata succes. M-a mancat sa postez un link de pe Pagina de Media, care spunea ca de fapt aia nu sunt in jungla, ci intr-o rezervatie naturala. Articolul venea si cu poze in care se arata ca aelasi lucru s-a intamplat si in Australia, unde niste ziaristi au mers si au demostrat asta. Chiar ma gandeam eu ca nu ii tin pe aia intr-o jungla asa cu posibilitatea oricarui primejdii. Plus ca nu avea PRO-ul chiar atat de multi bani incat sa impanzeasca o jungla cu camere de filmat si generatoare de curent ca sa ii supreavegheze pe concurenti. Dar Doamne fereste sa comentezi ceva de emisiune, ca insemana ca ai ceva.
Dragii mei, zilele astea am fost mai rau ca in alte zile, mai sarcastic, pentru ca am avut material si timp ca sa observ jungla din jurul meu. N-am nimic. Sunt doar usor obosit si lipsit de inspiratie. Am mult de lucru pentru doctorat si n-am destul de mult timp sa fac tot ce imi doresc.

P.S.: La 2 luni de la accidentul pe care l-am avut cu masina, cei de la Service nu au trminat-o nici pana azi, Inteleg ca cei de la Carpatica au finaintat dosarul la inceputul lunii, dar in trei saptamani nu au reusit sa o faca? (asta in ideea ca pana nu au finaintat, nu au facut nimic la ea)

Pe curand...

Comentarii

Postări populare