Parks and Rec

In ultimile zile trei dintre serialele mele veterane s-a terminat: The Mentalist, Two and a Half Men si Parks and Recreation. Primele doua seriale sunt "seriale de vara" - adica ma uit la ele, pe timpul verii, cand toate serialele sunt in vacanta, deci nu au vazut inca ultimul sezon, insa ieri am vazut ultimile doua episoade din Parks and Recreation.
Parks and Recreation a inceput in 2009, ca un spin-off al serialului The Office. Insa serialul ce il are la baza, nu e pe gustul meu, dar aceasi idee cu Amy Poehler e o idee de succes.
NBC are, sau a avut niste seriale de comedie de succes. Comedii ce au facut istorie ca 30 Rock, Community, Friends sau Seinfeld. Nu stiu de ce audientele postului NBC stau atat de prost, el avand cele mai inteligente seriale. Poate asta e problema...
O sa-mi lipseasca Leslie, Ron, Donna, April, Andy dar si toti celilalti birocrati din serial. Nu stiu daca o sa existe un serial care sa il inlocuiasca cat de curand, insa o sa fiu cu ochii pe activitatea actorilor din serial si o sa ma uit la munca lor.
O sa-mi lipsesti Parks and Recreation!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare