Cel mai bun Instructor auto

La noi, in zona Moldovei, se spune ca cei mai prost soferi sunt cei din Neamt. La Bucuresti se spune ca cei din Prahova iar cei din Cluj se plang de soferii din Alba. Am mai auzit povesti ce spun ca cei mai prosti soferi sunt de fapt cei in Mehedinti.
Misoginii spun ca femeile nu stiu sa conduca si ca ele sunt responsabile pentru cele mai multe accidente. Feministele spun ca de fapt ele sunt multitasking si ca uneori sunt aiurite la volan pentru ca fac inca trei lucruri in acelasi timp. Studiile arata ca femeile si barbatii sunt la fel la volan fiecare cu puntele lui slabe si forte. Daca femeile sunt vedetele filmeletelor amuzante de pe net, asta nu inseamna ca nu stiu sa conduca.
Insa toata lumea stie ca asiaticii sunt cei mai prosti soferi. Am stat doi ani in Japonia si am vazut cat de prost conduc iar de cand m-am mutat in Bucuresti, si stau intr-o zona plina de chinezi, mi-am intarit ideea. Cu totii au SUV-uri pe care nu stiu sa le manuiasca.

Azi am descoperit pe Calea Mosilor cel mai bun instructor de soferi. Se spune ca daca nu faci scoala pe o Dacia 3310, degeaba ai facut-o, ca acolo inveti ce e aia o masina, fara servo, fara ABS. Nu conteaza ca mai mult ca sigur nu o sa mai conduci niciodata o astfel de masina, ca sa fi sofer adevarat, trebuie sa faci scoala pe un astfel de model. Ei, instructorul asta are o Dacia neagra iar pe ea, are o imagine mare cu o chinezoaica sexy ce tine in mana un permis de conducere. E perfect! Nenea asta cu Dacia lui neagra, invata femeile asiatice sa conduca si ele primesc permisul. Asta spune tot despre cat de bun e!



Pe curand...

Comentarii

Postări populare