Like pentru Reiko

Am cunoscut-o pe Reiko Kawakami cand eram in Japonia. Un prieten comun imi vorbise despre ea si despre toata munca pe care o duce ca sa promoveze Romania in Japonia si asa am ajuns la o expozitie pe care o organiza, unde am incercat sa ajut si eu cat pot.
Mi-a devenit draga instant pentru ca am vazut cat de mult se implica in promovarea Romaniei, fara prea mult ajutor de la Ambasada Romaniei sau de la alte oficialitati.
Reiko Kawakami a locuit si lucrat in toata Europa pana sa ajunga in Romania. A ajuns aici in 2004 si a locuit cinci ani si jumatate, pana in 2009, la Iasi si pentru o perioada mai scurta de timp la Timisoara. In toti acesti ani, a vizitat Romania in lung si in lat si s-a indragostit de cultura si de peisajele romanesti, asa ca atunci cand s-a intors in Japonia, a inceput sa scrie pe blogul ei despre RomaniaReiko-san semneaza articole  în revistele All Nippon Airlines (ANA), Limousine bus, Fujin Koron, AERA with baby sau site-urile website de Excite News, Miki Tourist,BS Fuji TV site, Chikyu no Arukikata (guidebook) etc.,unde ilustreaza viaţa românească de azi şi trecutul istoric al României, cultura, arta, sportul, ecoturismul românesc.
Anul trecut a lucrat la o carte despre ceramica din Europa de Est si  stiind ca mama mea e profesoara de istorie, m-a rugat sa o ajut cu anumite interpretari ale picturilor de pe ceramica, ca sa nu faca vreo greseala si ca sa fie sigura ca indormatiile gasite de ea sunt adevarate.
Reiko are doi copii, baiatul nascut in 2009, este si el un iubitor de Romania, iar fetita, nasucta in 2014, se pregateste de prima excursie in tara noastra. Cand am cunoscut-o pe Reiko, in septembrie 2013, abia aflase ca este gravida si imi spusese ca din acest motiv, nu o sa poata sa vina in Romania in 2014, dar cum creste un pic fetita, cum vine cu ambii copii in tara.
Eu abia astept sa se intample asta pentru ca deja i-am facut un mic program pentu cand vine. Nu o sa scape fara sa ajunga prin Bacau si pe la noi acasa. Toata lumea vrea s-o cunoasca.
Avand in vedere toate lucrurile frumoase, munca si promovarea Romaniei pe care o face Reiko in Japonia, eu zic ca merita sa ii dam un like pe pagina ei de facebook AICI.

Pe curand..

Comentarii

Postări populare