Viata dupa Oscar

Au trecut si Oscarurile, ne-am bucurat, mirat sau enervat cand am vazut castigatorii. Insa cu totii au fost nominalizati. Ceea ce nu se poate spune si despre urmatoarele filme. In articolul de astazi o sa vorbesc despre filmele ce au fost considerate de crictici ca Marile Nedrepatite.

1. Pride este o comedie insirata dintr-o poveste adevarata, ce spune povestea unui grup de lezbiene si homosexuali ce strang fonduri pentru minerii englezi ce se aflau in greva in 1984. Este un fim ce ne invata despre acceptare si despre bun simt, un film interesant ce a fost nominalizat la Globurile de Aur pentru cea mai buna comedie. Criticii americani au considerat ca pelicula englezeasca ar fi merita o nominalizare la Oscar pentru cel mai bun film, insa acest lucru nu s-a intamplat. Dupa parerea mea, nu e un film atat de bun incat sa fie nominalizat la aceasta categorie, insa e un film pe care il recomand pentru ca avem mult de invatat din aceasta poveste adevarata.

2. Cake este drama ce i-a adus lui Jenifer Aniston o nominalizare la Globurile de Aur dar nu si una la Oscaruri, cu toate ca merita. Pelicula spune povestea unei femei ce a avut un accident de masina, in urma caruia copilul ei a murit iar ea a ramas cu o semi-pareza.
Aniston joaca memorabil rolul acestei femei ce se afla constant sub durerea psihica si fizica, ce nu stie cum sa se accepte.
Inainte sa vad filmul, vazusem pe net o stire de genul: "Vezi aici cum arata Jenifer Aniston fara machiaj. Secretul pe care il ascunde", Era o imagine cu Aniston ce avea o mare cicatrice pe fata si m-am tot intrebat cum de nu se stia asta pana acum. Ca apoi, sa vad ca era de fapt o imagine din film. Doamne, ce presa de rahat am ajuns sa avem... 
Aniston merita o nominalizare, iar filmul merita vazut.

3. St. Vincent a fost nominalizat la Globurile de Aur pentru Cea mai buna Comedie si Cel mai bun actor in rol de Comedie. Pentru prestatia sa din acest film, criticii spuneau ca Bill Murray merita o nominalizare si la Oscar.
Am vazut filmul acesta inainte sa stiu ca e nominalizat la Globuri pentru ca imi plac filmele in care joaca Melissa McCarthy si s-a dovedit sa fie o alegere buna.
Ma intreb de ce comediile nu prea au succes la Osaruri. Singura comedie nominalizata anul acesta e Gradn Budapest Hotel iar restul sunt 7 drame.  Atata timp cat Asociatia Presei Staine de la Hollywood ofera premii la aceasta categorie, Academia Americana de Film, ar putea recunoaste mai multe comedii. Dupa parerea mea, e un film foarte misto, iar Murrey face un rol de exceptie.

4. A Most a Violent Year a primit o nominalizare la Globurile de Aur pentru prestatia lui Jessica Chastain in rol secundar. Criticii spun ca merita o nominalizare si la Oscar pentru rolul ei. Daca la Aniston mi-a parut rau ca nu a fost nominalizata, povestea cu Chastain m-a lasat rece. Nu imi place deloc actrita asta.
Sunt curios cum de filmul nu a fost nominalizat la Oscaruri pentru ca e ca jumatate din peliculele ce au fost nominalizate anul asta: lungi si plictisitoare.
Cu alte cuvinte pelicula nu m-a impresionat mai deloc,

5. Under the Skin. Criticii au spus a filmul asta e cel mai bun film al anului 2014. Si cu toate astea nu a fost luat in vizor de nicio asociatie mainstream de premii.
Cred ca e unul din cele mai ciudate filme pe care le-am vazut in viata mea. Filmul o prezinta pe Scarlett Johansson dezbracata si deloc sexy (grasuta si bruneta), o extraterestra ce atrage barbatii dezbracati si cu erectie intr-o camera intunecata, unde intra intr-o smoala si mor. Si asta se intampla timp de doua ore.
Nu stiu daca as recomanda filmul asta cuiva, poate doar fanilor lui Johansson, pentru ca au ocazia sa o vada dezbracata. E un film foarte ciudat ca sa fie greu de digerat.

Si cu astea am prezentat filmele pe care le-am vazut in ultimul timp. M-am tinut mult sa prezint seria de 4 articole legate de Oscar, in timp, si mi-a cam reusit (la doua zile dupa premii, am venit si cu ultmul articol).
Pe curand...

Comentarii

Postări populare