Biblidioteca

In cei sase ani in care ma invart prin blogostefa, am cunoscut o mana, doua de bloggari. Pe unii dintre ei i-am cunoscut si dincolo de monitor, pe altii i-am descoperit in postura de bloggari, cunoscandu-i in viata reala, iar cu unii nu am apucat sa ma intlnesc. Cu multi dintre ei am ramas in relatii bune, iar cativa au trecut prin viata mea trecator.
De mai bine de un an o cunosc pe Madalina si al ei rivers's atelier. Erau dupa-amiezi cand asteptam in pauza de masa articolul ei din categodia "De dimineata". Ea era matinala, eu era in Japonia si asa incepea o discutie pe grupul blogarilor din care amandoi facem parte. Imi tot doresc sa ne intalnim odata, intr-un blogmeet, insa nu apucam.
Acum aproape un an, Madalina scria despre Biblidioteca si despre Casa de pariuri literare. Eu inca eram sub infuenta Mortii Ma-tii si mi-am trcut cartea la "to read". 11 luni mai tarziu, Alex mi-a facut cadou cartea si am inceput s-o citesc imediat.
Mi-a placut cartea, e interesanta. Mi-a amintit de Un cristian si al lui Mortii Ma-tii, si in acelasi timp de Pentru tine - Kim Thuy si Pascal Janovjac. Postmodernismul in forma lui pura - inamplari banale din viata unui persoanj banal, m-au facut sa devorez carea, insa in acelasi timp mi s-a parut ca se puteam sterge doua zile banale din toata povestea asta. Partea cu articoelel din presa si mailurile a fost interesanta la inceput, cand mi-am dat seama ce se intampla in acea perioada: Demisia lui Tariceanu si Exoricizarea de la Tanacu, insa apoi toate articolele din ziarele alea Basiste m-au cam plicitisit. Abia asteptam un mail sa vad ce-i mai fac prietenii, si citeam pe diagonala articolele din revista 22, evenimentul zilei sau gandul.
Din toata lectura asta, pe langa un roman bun, m-am mai ales si cu descoperirea unei reviste culurale pe care n-o stiam(da, sa-mi fie rusine) - Tiuk! si cu blogul lui Vasilovski in care are multe lururi interesante.
Cred ca a fost alegerea perfecta pentru un roman de sfarsit de an. Stilul mi-a amindit de doua romane citite in ultimul an si ceva, iar o parte din actiune mi-a amintit de un alt roman citit in urma cu mai putin de un an.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare