La revedere, Nikita

Acum trei ani si un pic incepeam sa ma uit la Nikita. Va povesteam atunci ca fusesem fan al serialului canadian cu acelasi nume si ca abia atunci aflasem ca serialul fusese un remake al unui film frantuzesc si al unuia american. Imediat dupa ce am inceput noul serial, am vazut filmele si am incerca sa revad serialul copilariei-adolescentine ale mele. N-am mai putut sa il vad. Pentru anii aia era bun, pentru anii astia- slab.
In schimb noua Nikita mi-a placut mult. Actiunea s-a consumat intr-un stil alert si de aceea, nu a putut sa existe mai mult de trei sezoane. Sezonul 4, format din 6 episioade a fost ca un fel de epilog, in care Nikita si echipa ei se lupta in Misiunea finala.
O sa-mi lipseasca mult serialul asta, ca toate celalalte seriale pe care le-am terminat de-a lungul anilor. Sper sa ma reintalnesc cu actorii acestui serial, in proiecte viitoare.
Oe curand...

Comentarii

Postări populare