Un alt fel de dorinta de Craciun

Imi  spunea o prietena intr-o seara ca iti dai seama ca ai imbatranit cand nu mai primesti cupoane de calatorie de la CFR. In Romania pot sa fii sutdent insa daca ai impilinit 26 de ani nu mai ai niciun drept aproape. Adio reduceri la CFR si adio reduceri de student la transportul in comun. De bine, de rau ma mai bucuram de Orange young si de optiunile lor foarte bune la cartela. Dar si astea-s pana cand implinesti 27 de ani.
Aseara, dupa ce lasasem cartea din mana (citesc una din cele mai bune carti pe care le-am citit in viata mea) am atipit. M-am trezit buimac, m-am schimbat in pijamale si m-am uitat sa vad daca am vreo notificare pe telefon. Avema, de la orange, care m-a instinta ca acus fac 27 si ca nu mai am dreptul la optiunile Orange Young.
Deci draga Mos Craciun,

Te rog ca anul asta sa imi aduci tinerete in buletin ca cei de la guvern nu ma mai considera tanar de un an iar cei de la Orange mi-au mai dat 12 zile de tinerete! Degeaba ma consider tanar, daca autoritatile nu imi recunosc tineretea.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare