Poker, Bogdan Cosa

Acum cateva luni am citit pe undeva ca Bogan Cosa, castigatorul premiului Tanarul scriitor al anului, lanseaza la Cartea Romaneasca al doilea volum al trilogiei Poker, roman ce il precede pe cel ce a castigat premiul de debut la Cartea Romaneasca, in urma cu cativa ani.
Cum? Premiu de debut la 22 de ani, cel mai bun scriitor tanar, cativa ani mai tarziu? Eu de ce nu stiu nimic de asta? L-am cautat pe Bogdan Cosa si am dat de un articol in Revista As. Am ras: tanar si deja in ziarul pensionarilor?
Apoi mi-am cumparat in format e-book cele doua volume aparute din trilogia asta iar la inceputul saptamnii asteia, i-a venit randul la citit, primului. Intiial am vrut sa le citesc pe amandoua odata insa s-a intamplat ceea ce mi se intampla de fiecare data cand ma bucur prea tare pentru ceva: m-am desumflat ca un sufleu. 
Romanul nu e rau deloc, e chiar bunicel, insa ma asteptam sa fie mai mult de atat, sa aiba asupra mea acele efect wow! Actiunea nu prea mi-a placut mai de loc insa mi-au placut enorm conversatiile intre personaje. In romanul asta nu actiunea e ceea ce conteaza, ci ceea ce gandesc oamenii din gasca aceea de nebuni tineri. Scena de sex din roman mi s-a parut stangace si usor fortata acolo ca na, trebuie si o scena de sex intr-un roman rebel. 4 stele din 5 pe goodreads pentru ca imi place cum gandeste Bogdan Cosa, pentru ca scrie bine cu toate ca nu mi-a placut povestea. 
O pauza de un roman imprumutat si o sa citesc si volumul doi ce are o coperta foarte misto si feedback mult mai bun pe goodreads.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare