luni, 30 iunie 2014

Poker. Black Glass

La trei ani dupa Poker, mult mai matur si cu ajutorul unei burse oferite de Observator Cultural, Bogdan Cosa s-a intors cu partea a doua a trilogiei Poker, un roman ce pare sa nu aibe nimic de-a face cu prima parte.
La trei ani dupa ce personajul principal fuge din Brasov la Bucuresti, aflam ca se afla intr-un sanatoriu, unde medicii incearca sa-si dea seama de ce boala sufera. Printre sedative, Tudor isi aminteste franturi din viata lui, piese ale unui puzzle ce l-au adus acolo, atunci.
E un roman scurt si dureror de strist, impartit in capitole din versurile poeziei Black Glass Soliloqui de Ben Mirov (sursa), o poezie la fel de trista si de dureroasa ca romanul lui Cosa.


Am inceput sa citesc cartea asta la inceputul saptamnii trecute. Am citit prima parte ce e un fel de rezumat al primului volum. Apoi am lasat-o deoparte, mi-am vazu de pregatirile de disertatie si am terminat-o de citit in weekend. Statea personajului principal se asemana mult cu starea mea sufleteasca asa ca am devorat-o in momentele de repaus pe care le-am avut in weekend.
Astept cu nerabdare ultima parte a trilogiei. Sper sa nu dureze inca vreo trei ani si sper ca lucrurile sa revina la normal cu personajul nostru. Cu toate ca e bine scrisa, e profunda si te prinde, din punctul de vedere al trilogiei, cartea asta e trisare. As fi vrut sa stiu mai multe despre viata personajelor din prima carte, despre cum au evoluat in timp. Poate am noroc la final.
Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (227) de-ale mele (176) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)