Ziua copilului la Atelierele Arete cu Asociatia romano-japoneza Himawari

1 iunie l-am petrecut la Atelierele Arete, un nou atelier de creatie din Bacau, ce isi doreste (si sper sa reuseasca) sa faca multe lucruri frumoase. Noi, cei de la Himawari, am fost invitati pentru un workshop de Origami si unul de tinute traditionale, in care cei ce s-au inscris au fost imbracati in yukata si fotografiati.
Daca origami s-a mai vazut la Bacau, activitatea cu "portul popular" japonez a fost pentru prima data in Bacau.
Am observat ca oamenilor le-a placut foarte mult sa fie imbracati in yukata, au ascultat fascinati informatiile oferite despre costumele traditionale japoneze, au pus intrebari si s-au bucurat ca niste copii, alaturi de copiii lor. Cei de la Atelierele Arete si noi de la Himawari suntem deschisi la noi colaborari si daca sunt oameni interesati de astfel de activitati ne pot contacta pe paginil de facebook, fie a Atelierelor Arete, fie cea a asociatiei, sau chiar pe a mea. Cat de curand o sa venim si cu poze de la eveniment, dar pana atunci va propun niste poze de culise din categoria "work in progress".


Eu m-am bucurat sa ii revad pe colegii mei de la asociatie si mai ales sa am ocazia sa lucrez la niste workshopuri cu ei, aici acasa la mine.
Abia astept sa ne revedem la urmatoarele activitati!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare