La Radio Iasi

Acum 10 zile, dupa ce imi facusem lichidarea la BCU si la Biblioteca Academiei, faceam o mica pauza de munca birocratica pentru a da un interviu lui Horia Daraban pentru emisiunea Orizont Deschis, emisiune pe care o co-realizeaza in fiecare duminica dupamasa la Radio Iasi.
Cu doua zile fata de acel moment, Horia ma cautase pe e-mail sa ma invite sa ii acord un interviu telefonic pentru emisiunea sa, cu privire la experienta mea in Japonia. Atunci i-am spus ca ajung in Iasi si la ora 11 eram acolo, emotionat si panicat, regretand ca am spus initial da. Asa fac de fiecare data, ma sperii de necunoscut... Dar a fost misto. Mi-a placut mult cum arata cladirea Radio Iasi, am ramas surprins de cat de moderna si dotata e, de cat de curat si liniste era intr-o institutie de stat. De impresionat ce am fost, am uitat sa-mi fac o poza acolo, drept dovada, insa va pot dovedii prezenta mea acolo, prin interviul pe care il puteti asculta, accesand linkul de mai jos.
Sper sa va placa!
Putei asculta fragmente din emisiune, si interviul cu mine, accesand acest link.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare