Straini

In urma cu 40 de zile, citeam N-am mai visat de mult ca zbor, un roman de Taichi Yamada, un roman ce mi-a placut foarte mult. Imediat dupa ce am scris despre carte, Biscuitele mi-a spus ca are si ea o carte de Yamada, cumparata pe vremea cand eram eu in Japonia (cred ca de dorul meu - dar nu recunoaste). Si cum avea drum prin partea asta de tara, am rugat-o sa ia cartea cu ea la Iasi si de acolo o sa o iau eu cand ajungeam.
Eu am ajuns la Iasi insa cartea nu a ajuns la mine pentru ca pastratorul chipurile a uitat sa o ia de acasa (spun chipurile pentru ca sunt sigur ca o uitase ca sa o termine de citit). Si asa, doua saptamanai mai tarziu am ajuns in posesia ei. Am citit-o imediat, dupa ce i-am facut loc in sistemul meu OCD-ist de citire de carti (o carte straina, o carte romaneasa) iar in doua zile, printre alte lucruri pe care le-am avut de facut, am dat-o gata.
Nu stiu care mi-a placut mai mult, daca Straini sau N-am mai visat [...] insa e clar ca imi place mult cum scrie Yamada si cat de curand o sa caut 
In cautarea unei voci din departare, ultima carte scrisa de Yamada ce mi-a mai ramas de citit. Din pacate celebrul scenarist a scris numai trei carti pana acum. O sa-mi fie greu sa gasesc cartea pentru ca a fost tradusa la noi in 2008 si nu mai e de gasit pe nicaieri, dar exista si varianta unui e-book in engleza.
Odata cu Yamada mi-am reamintit cat de mult imi place literatura fantastica iar acum cand sunt intr-o perioada a literaturii asiatice, e autorul ce se pliaza perfect pe sufletul meu.
Multumesc Biscuite pentru carte!
Pe curand...

Comentarii

  1. Ma bucur ca ti-a placut! si pe mine m-a atras ritmul alert al expunerii si fantasticul de care vorbesti. abia astept si eu sa gasesc celelate 2 carti, si poate prima o facem tot la troc in august prin iasi? :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare