Cand ma uit la TV

De cand m-am mutat la Bucuresti, nu am TV. Si asta e un lucru bun. De fapt m-am obisnuit fara tv din Japonia, pentru ca inainte aveam un tvtunner si cand nu aveam ce sa fac, hopa, deschideam aplicatia si ma uitam la tv.  Am prea multe alte lucruri de facut ca: studiat, citit, prieteni, seriale, filme, plimbari ca sa imi mai pierd timpul si cu tv-ul. Cele cateva gameshow-uri de la noi pe care le urmares, le pot vedea si online deci nu e o problema asta.
Acasa, in vacanta, am tot butonat televizorul si am inceput sa ma enervez la unele lucruri. Mi-au ramas in minte trei episoade stupide, demne de Cronica de pe timpuri/
1. La Realitatea TV o doamna, probabil etnografa, povestea cu infonatie despre traditiile romanesti de noul an. Prezentatoarea, imbraca in rosu, o completeaza si ii spune ca e foarte important sa ne pastram traditiile noastre si sa nu ne pierdem identitatea culturala. Toate astea se intamplau la emisiunea "Happy New Year".
2.Pe MTV face reclama la Cartoon Network. De cand cele doua posturi tv au acelasi targhet? Acum nici MTV-ul nu mai e ce a fost. La americani e numai reality show si  seriale si vreo 4 calupuri de o ora de muzica pe zi. La noi e tine de PRO si e un fel de extensie la Media Pro Music, noua generatie PRO e MTV si noua generatie MTV e Cartoon Network? Noi astia old school suntem cu Boomerang, ca pe CN nu vezi desene, ci niste oribilitati.
3. La Antena 3, sotia lui Adelin Petrisor ne povesteste despre fundatia lui Nesu. Si ca sa nu fie singura in platou a invitat-o pe una. Aia se prezinta ca fundraiser.  Moderatoarea o intreaba pe invitata cum poate sa defineasca munca ei. Ea raspunde: "Fundraising-ul nu e un job ca toate job-urile, de la 9 la 5. Fundraising-ul e un mod de viata. Sa fii un Fundraiser, trebuie sa fi si un bun friendraiser. Restul vine de la sine: enjoyment, hightlife, glamour". WTF? Ce naiba intelege bunica de la tara din fraza ei? Si mai si inventeaza un cuvant ca friendraiser, pe care probabil ca l-a invatat la un curs din ala de formare tinut la vreoun hotel de 5 stele la munte.

Gata, ma las de TV, pana cand mai ajung pe acasa. Ca ajung sa le dau mesaje private pe facebook la toti administratorii de pagini de emisiuni sau televiziuni.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare