Sesiunea mentala

Creierul asta e chiar fascinant cum se obisnuieste un un ritm, un stil de viata si dupa ce iti invata programul, functioneaza pe autopilot.
Dupa 8 ani de studii superioare, creierul meu gandeste ca si anul asta sunt in sesiunea. Da, a inceput prima zi de sesiune si imi dau seama ca m-am comportat exact ca atunci cand eram student. Cu toate ca sesiunea asta am doar un referat de sustinut si de prezentat proiectul de cercetare, azi m-am comportat ca studentul de anul trecut.
Ce facea Horea in sesiune? Curatenie generala, gatea excesiv si incepea un serial nou de comedie.
Ce-am facut azi? M-am trezit de dimineata si am inceput sa scriu la propunerea de cercetare. Mi-am pregatit micul dejun si in timp ce faceam omleta, mi-am dat seama ca e timpul sa mai incerc sa scap de grasimea de pe faiana mostenita de la vechii locatari. Acum aveam si Triumf pentru cuptoare, deci poate scapam de ce a mai ramas. Am inceput sa frec bine si s-a dus aproape tot. Era cat pe ce sa imi ard omleta dar n-am facut-o. Am mancat, am facut o cafea si m-am apucat sa spal wc-ul si cada. Cat timp au actionat solutiile de curatat, am mai scris un pic. Am terminat unul din subpunctele din formularul de propunere cand m-am decis ca e timpul sa mai spal odata geamurile din camera, de cata asta urmand sa frec bine rama pe interior si exterior. Nu s-a curatat cu detergentul de geamuri, asa ca am luat Ciful. Cand nu a dat nici ala rezultatul dorit, am trecut la Triumf.
 Mainile imi ardeau, mirosul de detergent era puternic asa ca am lasat geamurile larg deschise si am inceput sa caut un serial de comedie. Am ajuns la The Middle pentru ca are 5 sezoane si jumatate. Am vazut jumatate de sezon doar azi.
Am plecat la facultate unde imi gaseam de munca, oferindu-ma sa supraveghez la un examen de chimie, dar n-a fost sa fie. Asa ca m-am dus la magazin la dna Cleopatra, de unde am cumparat legume si cola (imi cumpar cola numai in sesiune) si m-am apucat sa gatesc. Am facut un pilaf bulgaresc si pentru ca tot incepusem sa gatesc, am facut si o tocanita de cartofi si niste pulpe de pui. Am mancat uitandu-ma la The Middle si dupa m-am intis in pat, cu burta in sus, citind un pic. Am spalat vasele, am spalat blatul din bucatarie, aragazul si faianta si m-am decis sa scriu pe blog. Pana la 10 cand vreau sa vad un film, o sa mai scriu o pagina din cele maxim 10 pe care trebuie sa le scriu. Sper...
E sesiune. Nu si pentru mine, dar creierul meu asa stie si nu e bine sa il dau peste cap, atunci cand toate merg atat de bine.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare