Aici nu mai locuieste nimeni

27# Volumul de poeme

Nu stiu de unde am cartea asta. Posibil ca am primit-o gratis de la Elefant. Altfel nu imi explic cum de aveam eu pe kindle un volum de poeme. Nu prea imi place mie poezia. Cred ca ai nevoie de o stare anume, de sensibilitate, ca sa le apreciezi. Iar eu sunt, in fond si la urma urmei, inginer. Deci romantismul si sensibilitatea se rezuma la catev lacrimi varsate la un film romantic, sau dupa cateva pahare servite, la o nunta.
Si pentru ca e primavara si Mita (profa de bio din liceu) spunea ca primavara barbatii se comporta diferit, si pentru ca m-am intros de curand de la o nunta, m-am decis intr-o zi calduroaa de final de mai, sa stau pe balcon si sa citesc acest volum.
Nu stiu cat de mult l-am apreciat. Nu m-a dat pe spate, dar mi-a placut, oarecum...
Eva Precub, pe numele ei real Adiana Precub, e o falticeneanca nascuta la inceput de iunie in '88. A studiat limbi moderne aplicate si teatrologie la Cluj si volumul de fata, reprezinta debutul ei literar.
Volumul pare a fi o crestere de la o adolescenta stinghera pana la o femeie ce sufera. Recomand volumul celor ce apreciaza poemele, pentru ca daca pana si eu am apreciat, cred ca e un volum bun.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare