Stii ce-am facut in America?

Saptamana trecuta am castigat o invitatie de doua persoane la musicalul "Stii ce-am facut in America?" ce avea loc la ArCuB, vineri. Nu e prima data cand particip la concursuri pe facebook, insa e prima data cand castig, asa ca am fost foarte nerabdator sa merg la spectacol, mai ales ca era primu musical la care mergeam.
La o prima cautare pe internet am vazut ca printre actritele principale se numara Julie Mayaya pe care o stiu de la Vocea Romniei si Anda Dimitriu pe care o vazusem intr-o editie a Vocii, cand a canta cu Gheorghe Zamfir.
Povestea musicalului, ca sa fiu sincer, nu e foarte stralucita. Intr-un bar din Mexic, "taurul comunal" (Filip Ristovski) se desparte de iubita lui (Mayaya) pentru ca vrea libertate. Apoi aceasta apare cu fosta lui prietena (Dimitriu) si cea mai buna pritena a fostei, ce plecase in America sa isi incerce norocul ca actrita. In Bar se mai afla un baiat de bani gata (Adrian Radulescu) ce o iubea in secret pe fata ratacita. Asa incepe un joc de cucerire al vedetei, in timp ce fosta sufera in tacere. Si pentru ca doua fete nu erau de-ajuns, mai apare un personaj misterios (Raluca Stoica), ce vrea sa se mute in sat pentru ca acolo nu o gasea nimeni.
In bar se mai afla si barmanul (Gabriel Nedea) si chlenarita (Andreea Tanasiuca), o pereche de dansatori fenomenali, ce condimenteaza cantecele cu dansul lor.
Spectacolul a fost un regal de cantece bune. Si cred ca de asta mi-a placut foarte mult. De obicei, cand ma uit la un film musical, mai dereulez din cantece, insa de data asta, la piesa asta, abia asteptam sa vad ce piesa mai canta. Fiti cu ochii pe ei sa vedeti cand se mai joaca. Ca se merita.
Am facut un filmulet cu telefonul, calitatea video e proasta, insa sunetul e bun, si asta conteaza.

Știi ce-am facut in America? In curând pe http://horeasibisteanu.blogspot.com
Posted by Horea Sibișteanu - În Căutarea Eului Pierdut on Saturday, May 9, 2015

Pe curand...

Comentarii

Postări populare