CSRJ-AH la 10 ani

Miercuri seara am participat la aniversarea a zece ani de activitate a Centrului de Studii Romano-Japoneze "Angela Hondru". Aniversarea a avut loc sub forma unei ceremonii numite "Haru Urara Grand Fiesta" unde au fost premiati cei mai buni cursanti ai centrului, de catre principalii colaboratori, si unde Hiroko Yamakawa (tipa cu saxofonul pentru care am facut o pasiune - si cu care inca nu am reusit sa fac poza), Daichi & Maya Kawada si Japan Tadedo Association, ne-au incantat cu momente artistice care mai de care.
Ceremonia a fost foarte frumoasa, discrursuri traduse pe power-point prezentare subtitrata in engleza si romana, invitati unul si unul. Insa... Trebuia sa gasesc un nod in papura. Ai trei prezentatori si niti o fatuca care sa tina premiile? Vine ditamai direcotrul de la JTI pe Romania, Moldova si Bulgaria sau Directorul Toyota Romania, sa-ti tina tie pungile cu cadouri pentru castigatori? Nu mai bine era daca o fatuca frumusica, venea pe scena cu premiul si il dadea invitatiilor dupa ce isi tineau discursul si dupa ce anuntau castigatorul?



Dar festivitatea de miercuri a fost doar cireasa de pe tort. CSRJ-AH a organizat o gramada de evenimente in mai; de la Otaku Fest pana la Conferinta Stiintifica  de luni si marti, conferinta la care am lansat un proiect la care tin foarte mult. Eu si R, am inceput la lucram la un proiect interdisciplinar: antropologie si inginerie seismica, ce incerca sa explice sau sa gaseasca o explicatia la teama de cutremure. Chiar am multa incredere in proiectul asta si sper ca in urmatorii ani sa tot creasca, si peste vreo doi- trei ani, sa publicam un studiu bun, in care sa descifram acest mister. Pana atunci, ne prezentam cu el pe la conferinte, de la mici la mari, crestem conferinta de conferinta si studiem.
Am avut mari emotii luni pentru ca a fost prima conferinta la care am prezentat. Am mai fost la o conferinta in Japonia, cu un proiect la care am lucrat, insa atunci a prezentat colegul meu de proiect. A fot mai bine decat ma asteptam, am invatat ceva din aceasta experienta si am primit un feed-back din care putem invata directia pe care sa mergem.

Si daca tot e ceas aniversar, as vrea sa le urez celor de la Centrul de Studii Romano- Japoneze "Angela Hondru" sa realizeze cat mai multe proiecte interactive si interesante ca pana acum. Sa aiba parte de colaboratori cat mai buni, de volunari  pasionati si sa nu uite ca oricand pot apela la mine sa ii ajut atat cat pot. Mi-ar face placere ca Himawari, sa realizeze un parteneriat cu CSRJ-AH, si sa invete cat mai multe de la ei, pentru ca sunt un model de urmat. Felicitari Serban Georgescu pentru tot ce faci!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare