Prietena imaginara a miresei

Weekedul ce tocmai a trecut s-a marita Aia Mica. Aia Mica e una din prietenele mele din facultate, colega mea de banca timp de 5 ani si sotia mea, in ochii profesorilor. Noroc ca s-a maritat fata, ca sa o creada lumea ca nu suntem impreuna.
Dar aticolul de azi nu o sa fie despre nunta minunata de la Sibiu, despre cat de bine ne-am simtit, ne-am distrat, am mancat si  despre cat de mult n-am bucurat. Articolul de astazi, o sa fie despre o poveste, un joc ce s-a incheiat odata cu nunta. Si nu e Game Over pentru Iuli al lui Aia Mica, ci e un joc intre mine si ea, sau intre mine si prietena ei imaginara.

Ati facut vreodata o gluma care sa mearga ani de-a randul? Sa se lege evenimentele atat de bine, incat sa puteti continua gluma la nesfarsit? Mie mi s-a intamplat.
O cunosc pe Aia Mica de aproape 9 ani. In astia 9 ani o tot auzeam, din cand in cand, spunand ca iese in oras cu Dee. Dee, prietena ei din liceu. Problema era ca nimeni, din grupul din facultate, nu o stia pe aceasta Dee. Cam toata lumea din grup imi stia prietenii din liceu, si cu toate ca studiau la Bucuresti, veneau cel putin odata pe an la Iasi si asa s-au cunoscut. Insa pe Dee, care invata tot in Iasi, nu o stia nimeni.
Nu mai stiu cum s-a intamplat, dar odata cand Aia Mica mi-a spus ca iese cu Dee in oras, am intrebat-o pentru a n-a oara cine e Dee, si cand mi-a repetat ca e prietena ei din liceu, am zis: "Aaaaa, prietena ta imaginara." Pai cum, Dee e nascuta cu o saptamana inainte de Aia Mica, si probabil, ca intr-un an, cand nu a venit nimeni la ziua ei, a creat-o. Si cand ai ei au intrebat cine e Dee (sperand sa raspunda ca e imaginara), Aia Mica a zis ca e prietena ei si ca e mai mare ca ea cu o saptamana.
Gluma asta a mers, ori de cate ori Aia Mica se vedea cu Dee, eu o intrebam ce mai face prietena ei imaginara. Apoi Dee si-a facut profil de facebook si Aia Mica mi-a spus mandara, ca Dee nu e imaginara, ca pot sa o caut pe fb. Acolo avea o poza de profil nu niste flori, deci nu puteam sa vad cine e. Asa ca de fiecare data cand Dee ii comenta lui Aia Mica la o poza sau un status, comentam si eu spunand: Aia Mica, iarasi iti comentezi singura la poze, de pe contul prieteniei imaginare? Dee raspundea ca e reala, insa nu avea cum sa demonstreze. Nu exista nicio poza cu ea.
A aparut apoi o poza, si Aia Mica m-a informat despre asta. Pai, cred si eu. Dupa ce fac misto de tine, cauti o poza pe net, cu o fata si o pui. Nu frate, poze cu voi doua.
S-a mutat Aia Mica la Sibiu. Vorbesc cu ea intr-o seara de duminica si imi spune ca e obosita ca s-a plimbat tot weekendul cu Dee, care a venit sa o vada. Ihi. Si poze impreuna n-ati facut? Nu... Ca n-au avut timp.
Si tot asa, ani de-a randul (sa fie vreo 5), orice se intampla cu Dee, nu exista o dovada clara sa o vad si eu.
Si a venit nunta. Sora-mea s-a intalnit in Bacau cu Dee, si au plecat impreuna la Sibiu. Era o dovada suficienta? Nu. Aia Mica si cu sora-mea, au devenit bune prietene, sora-mea a fost domnisoara de onoare la nunta, deci puteau fi in cardasie impotriva mea.  
Insa simteam ca o sa se ajunga la un final cu aceasta gluma. Venea nunta si sigur urma sa ne vedem acolo. Jumatate din petrecere nu ne-a intersectat. Pana la un momenta dat, cand pe ringul de dans, o tipa blonduta, imbracata in bleo a venit la mine si mi-a spus: Eu sun Dee, prietena imaginara!
Se terminase! Nu se mai putea continua. Un buletin, ceva sa-mi demonstreze? Parea disperat...
Si uite asa, la nunta lui Aia Mica, am cunoscut-o intr-un final pe Dee. Si astfel, o gluma pe care am facut-o ani de-a randul, s-a terminat. Ca doar e sfarsit de sezon si se terina mai toate serialele.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare