marți, 2 iunie 2015

Horea si prima inghetata

Pentru ca sunt acasa de duminica trecuta, obligst fortat de un varsat de vant si pentru ca ma plictisesc tare, m-am decis sa fac misto de mine.
O mare parte din voi, cititorii mei, stiu ca sufar de OCD si asta mi-a format niste obiceiuri ce par amuzante. Nu gasesc acum linkul, dar v-am mai povestit de nebuniile mele, ca ritualul de dinainte de examen, insa nu cred ca v-am povestit despre inghetata.
Sa fiu sincer, pana anul asta, nu am considerat ca e ceva ciudat. Dar cum caldura a venit destul de devreme, am tot fost invitat la o inghetata si cand am refuzat, si am explicat motivul, toata lumea a inceput sa rada.
OK, nu mananc inghetata pana la 1 iunie. E atat de ciudat? Mi-am propus ca prima mea inghetata intr-un an sa fie fix de ziua copilului. Si oricat de cald si de frumos e afara in mai, pana pe 1 iunie nu mananc.
Acum doi ani, pe cand eram inca in Japonia, s-a nimerit sa fiu plecat toata ziua pe 1 iunie si nu am apucat sa manac o inghetata. Mi-am dat seama undeva pe la 11 noaptea, dupa ce facusem o baie si eram in pijamale, insa asta nu m-a facut sa renunt, si am fugit pana la combini, de unde mi-am luat o inghetata si am mancat-o pe nerasuflate.
Anul asta era sa raman fara inghetata. Doar ca am prieteni minunanti, care au avut si au grija de mine cand sunt bolnav si mi-au adus o inghetata sa o am pentru ziua de 1 iunie, cand am mancat inghetata inainte de micul dejun. M-am sacrificat pentru poza.
Sunt chiar atat de nebun? E atat de ciudat ca mananc prima inghetata din an pe 1 iunie?
Pe curand,,,

P.S.: Mai aveam una. Mancam ridichi si urda pentru prima data in an de Paste. Dar cum Pastele poate sa varieze atat de mult, m-am lasat de asta si cum apar ridichile, cum imi cumpar. Iar despre urda, nu ma pot abtine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Translate

Faceți căutări pe acest blog

Scriu despre:

japonia (462) carte (228) de-ale mele (177) Facultate (123) filme (108) mancare (85) seriale (79) EU (64) scoala (64) muzica (60) oameni (49) prieteni (49) blog (48) excursie (44) Bacau (41) Iasi (41) Romania (40) funny (37) teatru (36) tv (31) bucuresti (29) Coreea (25) playlist (20) facebook (17) sesiune (17) internet (14) sarbatoare (14) copilarie (12) fashion victim (12) iPhone (12) natura (12) romani (12) politica (11) vacanta (11) Ghibli (9) camin (9) jurnal de calarorie (9) leapsa (9) opinii (9) proza (9) telefon (9) constructii (8) dincolo de metropola (8) literatura (8) transport (8) tren (8) familie (7) fotografie (7) kinki (7) presa (7) traditii (7) google (6) tehnologie (6) 1 mai (5) Atena (5) deviantart (5) iarna (5) petrecere (5) photoblog (5) presesiune (5) prostie (5) psihologie (5) viata (5) Pishinau (4) cadouri (4) cultura (4) despre mine (4) mare (4) poezie (4) raceala (4) servicii (4) Craciun (3) aniversare (3) autocunoatere (3) criza financiara (3) dentist (3) kamakura (3) liceu (3) nikko (3) timp liber (3) yokohama (3) banc (2) capitan planet (2) desene (2) la multi ani (2) memorial (2) metrou (2) obiceiuri (2) postmodernism (2) prietenie (2) prosti (2) scris (2) societate (2) taxi (2) Disneyland (1)