Hot in Cleveland


Acum vreo 6 ani, dupa ce am vazut in cinema The Proposal, mi-am dat seama ca imi place foarte mult de Betty White. Asa ca m-am uitat pe IMDb sa vad in ce mai joaca si am descoperit ca incepuse sa apara intr-un serial, numit Hot in Cleveland. L-am cautat pe net, m-am uitat la episodul pilot si mi-a placut la nebunie. Era atat de bine scris si glumele erau atat de amuzante, incat nu ma mai saturam.
Timp de 6 ani, joi, cand Hot in Clevend era in program (miercuri in US, e deja joi la noi), stiam ca am parte de o portie buna de ras. Niciodata nu m-a dezamagit. Pana azi, ca s-a terminat si nu o sa-mi mai faca zilele de joi pline de rasete.
Am descoperit niste actrite foarte bune si sper sa le revad cat de curand in noi proiecte. Cat despre Betty White, sa o tina Dumnezeu in viata si sa joace cat mai mult timp. Ca la 93 de ani e o minune ca e atat de activa.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare