Cald...

Ma ustura ochii, nu mai suport ochelarii, si obosesc repede fara ei.
maine am examen la cladiri si abia azi am inceput sa invat. Ma uit pe 5 surse si incerc sa-i dau de capat, maine la 2 am examen si sper sa nu il pic. cu 10 in proiect sper sa fac un caca maca in examen.
Sunt obosit ca m-am trezit la 6 sa iau pachetul si cu toate ca am baut doua cafele abia pot sa imi tin ochii deschisi.
Am fost pana afara 5 minute si m-a tampit in cap caldura. E canicula... S-a incalzit prea deodata... Diseara as vrea sa beau o bere pe o terasa, dar am timp de asa ceva? Anul trecut pe vremea asta ma picat primul examen din viata mea, RM-ul... era cald si nu mai aveam c hef de nimic, seara am iesit la o bere, cand m-am intors am facut un dus si in timp ce ma spalam mi-am dat seama ca nu stiu sudurile, am clacat. Sper sa nu patesc asa si ieri.
Doamne ajuta!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare