Din doctori in doctori

Nu sunt blonav si nici n am facut un tur de doctori. In acest articol vreau sa ma refer la seriale cu doctori.
Imi amintesc ca eram mic (oarecum) si ai mei se uitau la Spitalul de urgenta. Nu imi mai aduc aminte de nimic din serialul ala doar ca imi placea si mie. Era interesant. Oamenii aia salvau oameni, lucrau la foc continu. Am intrat acum pe IMDb sa vad de serial si OAU inca se filmeaza, e al 15 sezon, de 15 ani serialul merge.. 15 sezoane e ceva... Imi dau seama ca nu mai e George Clooney in serial, ca sunt alti doctori, dar daca inca se filmeaza inseamna ca are audiente.
Apoi, acum cativa ani, TVR a venit cu ideea unui serial cu doctori. Serialul era produs de Adela Hamagea si era o combinatoie de Spitalul de urgenta si Gray's Anatomy. Mie mi-a placut foarte mult serialul. A fost foarte bine realizat dar TVR a sistat filmarile pentru ca costurile de productie erau prea mari. Tipic pentru Romania. Mi-a parut rau si inca imi pare.
Asta vara am fost tentat de gray's Anatomy. O prietena de-a mea, Raluca, se uita la el si mi-a facut capul calendar. I-am dat bulcul de DVD-ri si mi-a pus cele 3 serii care existau. A urmat o perioada de "Dependent de Gray's Anatomy" m-am uitat apoape nonstop. cand aveam timp, ma mai uitam la un episod. Imi place foarte mult si cand am ajuns la zi, asteptam cu nerabdare noul episod. Am innebuit si alte persoane cu serialul, Ilinca, Q, Lavinia si Anca sunt vicitmile mele.
Acum cateva luni (maxim 2) am aflat de un serial de comedie. 7 sezoane. E vorba de Scrubs. un serial cu medici, cu rezidenti, o comedie foarte tare. In acest seria este parodiat sistemul medical american si dedesuptul fiecarei glumite este o problema grava ce trebuie meditata. Pentru cei ce citesc pe sub randuri, pentru ceilalti e o comedie misto. Am inteles ca sezonul 8 va fi ultimul. O sa fie o despartire grea pentru ca intr-o luna am bagat nonstop Scrubs si la anul o sa vad episod cu episod, din saptamana in saptamana iar apoi o se termine cu el de tot.
Si ieri a inceput o noua nebunie DR House sau House M.D.
Dupa povesti despre serial, dupa discutii si o tentativa pe AXN, ieri am inceput sa il vad.... si imi place. E vina Ralucai. Tot ea mi l-a bagat in cap. Ea mi-a zis ca e mai tare ca grey. Poate o fii, e altfel, e mai putin comercial, cazurile sunt mai spectaculoase, e altfel structurat si are un rating de 9 pe IMDb, in timp ce Gray are 7 si ceva. Am vazut 4 episoade si nu ma pot abtine. Am mult de lucrat, teme de predat si colocviu si eu mai bag cate un episod din House.
Asa ca va las, pentru ca pe bune, o sa ma uit la un episod din HOuse M.D.
Pe curand...

Comentarii

  1. In sfarsit, barbate, in sfarsit!!! Era si cazul sa te apuci si tu de House pentru ca stiu ca o sa iti placa si nu o sa mai poti renunta la el. Pentru mine a devenit un drog! Efectiv, nu ma pot abtine de la House!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare