Ziua copilui umbrita de alegeri

In fond si la urma urmei azi e ziua copilului, dinhcolo de toata nebunia cu alegerile. INsa nicio o activitate nu se prevedea prin oras. Primaria nu a maiorganizat Arlechinul,ca nu mai e campanie si nu mai are interes.
E prima zi de de vara, e frumos si cald. Lume voteaza, alesii se dau rotunzi, candidatii promis si se voteaza sfiosi. In Bacau toate sunt la felca acum doua saptamani. Sau asa am vazut eu la prima trecere. Azi, cand am trecut si eu pe acasa am vaszut schimbarea. Super centralul si luxosul bloc in care locuiesc e in sfarsit curat. Intotdeauna a foist rapanos, urme de picioare pe pereti si gunoaie pe jos dar acum totul stralucea. INclusiv afisele electorale cu vecinul. Oarew sa fii fost el? Sigur. In peisaj a aparut un anume Earnest,cu blogul sau in care le spune pe toate. Tipul pare a fii un intelectual revoltat, un pic conservator, insa ce-i al lui e al lui. Eu l-am descoperit de la primul articol, cand am primit un mass. Acum, la al treilea articol, se lua de vecinu-meu si de blocul in care stau ca e rapanos. POate SS citeste blogul si a luat atitudine. Il invit, sa il citeasca si pe al meu sas vada ca nici eu nu in suport si sa imi zgarie masina cu o cheie, cum mai obijnuieste sotul surorii sotiei lui, adicaunul din valericile sale.
Va las ca poate plec si eu la Iasi ca totusi maine alm ore.
Scuze prentru impreunarea cuvintelor dar tastatura de la calculatorul la care sunt a baut cola si... face figuri
Pe curand....

Comentarii

Postări populare