Hi-q mine

Hi-Q si-au pierdut inspiratia. Merg pe un cliseu, la fel ca Crazzy Loop care merge pe stilul Ozone si toate piesele sale seamana una cu alta. Da sa nu uitam ca primul care a facut variatii pe aceasi tema e Laurentiu cazan.
Intorcandu-ne la Hi-Q. A plecat si a doua fata din trupa. Nu imi aduc aminte cum o cheama, pe bune. prima a fost Dana, ca mi-a placut. Offfffff. Cum o cheama. In fine. A venit noua componenta pe care o cheama (stai sasa poate gasesc) Anya ( de fosta componenta tot nu gasesc nimic) si pentru a trece peste schimbare au scos un nou clip, la noua lor piesa "Asa-s prietenii". Piesa suna bine, dar e pe stilul "Gasca mea" si celalalte piese care au urmat, cu prieteni, timp liber etc.
Bafta le spun baietilor (ca am auzit ca sunt rai) bafta in cariera solo si fostei componente. Nicoleta! Asa o cheama pe fosta componenta. Poate ii gasesc si blogul...
si inca ceva... Imi place ritmul popularo-balcanic de pe funadalul melodiei, ca tot e in trend si asta (chichi cichi bam bam).
A, da... si clipul... (Nu stiu de ce la fac reclama... in loc sa mai aprofundez la topo)


Pe curand...

Comentarii

Postări populare