Cum mi-am dat examenul la beton

Examenul era la ora 9. Noi trebuia sa ne vedem la 8 jumate in fata la R pentru "protocol". Am strans banii de la toti (cate 3 lei) si am plecat cu lav si Habu sa cuparam:
-FLORI: un buchet frumos de crini;
-REVISTE: The One, Avantage si National Georaphic;
-SALEURI: Forneti cu mere, caise si visine (1 kg);
-DE BAUT: Apa palata, Ice tea si pahare de unic flosinta.
Cu toate astea ne-am dus in Lbet, unde uram sa sustinem examenul. Apare profa, ne face semn pe geam sa ne mutam in R. OK 04 era libera. Fugim cu totii spre 04, mascam sucurile, florile si saleurile sa nu ne vada profa.
Si cand ajunge profa acolo, ce sa vezi. Se enerveaza, ca nu trebuia ca nu mai merge asa... Abia a aceptat florile. Not toti tufe de Venetia, nu invatasem nimic, profa nimic, se plimba, povestea, statea pe langa noi (cel putin pe langa mine). un subiect din 3 stiam a fac, il fac, pe al doile il gasesc in telefon, printre alea pe care reusiem sa le fac format txt dar 3, cel mai important, fara de care nu treceai, ioc. Pana la urtam reusesc sa deschid cartea si cand se mai plimba profa, cand pleca de langa mine ai copiam cate ceva.
Tin sa inflrmez ca aproape toti erau imracati in haine de gala, ca asa a vrut ea. Scad un punc pentru cne nu e la costum, spunea mereu.
Dupa o ora, aflam rezultatele, 5 omaneni luasera (printre care si eu, luasem 7). Intram la oral pentru marire. Timp de doua ore profa incerca sa plece la Ciric, la gratar iar noi sa ne marim notele. Fetele au luat10 pentru tinuta iar baietii in functie de cunostinta. Eu am fost printre ptrimii si de la 7 am ajuns la 9. In final, mi-a pus 10, pentru ca si cei cu 4.5 a luat 9 si 10 asa ca am luat si eu in final 10.
Interesant examen, nu?
Pe curand.,..

Comentarii

Postări populare