Treceți la conținutul principal

14 luni

A mai trecut o luna, si a fost cea mai buna luna pe care am petrecut-o de cand sunt in Japonia. Luna asta am iesit in fiecare weekend si am experimentat o droaie de lucruri noi. Ii multumesc Ralucai ca ma suporta si ca iese cu mine de fiecare data, descoperind noi locuri. Incep sa iubesc ideea de antropologie si mi-ar fi placut sa fi studiat asta in viata mea.
Am descoperit cartiere nu foarte cunoscute ca vechiul cartier de curve sau cartierul cu chiloetei rosi. M-am plimbat cu tramvaiul si am descoperit clasa muincitoare japoneza, ce e mult mai prietenoasa decat japonezii bogatasi ce invata la Waseda. Am vazut focuri de artificii, am iesit la beri si am ras, am ras mult si m-am simtit bine.
Am inceput o noua rubrica pe blog, Fashion Victim si am resurcitat rubrica Opinii.
Am fost la teatru. Am vazut o piesa No si una Kabuki. Mai vreau sa merg la o piesa de teatru No, adevarata si sa merg la teatru de papusi traditional. Tot luna asta am mers la film intr-un cinematograf japonez.
Scoala merge bine. Cele doua cursuri pe care le iau, cel de Urbanism si cel de Prevenire a dezastrelor in zona de tarm sunt foarte interesante si pe langa asta, am facut si o excursie la Centrala Nucleara de la Hamaoka.
Am primit dimploma de la Ambasadorul Romaniei la Tokyo, am cunoscut multi romani, printre care si pe parintele Nicodim si asa am ajuns si la o slujba la biserica.
Am fost la festivalul facultatii (despre care va povestesc maine) si am ratat o excursie cu laboratorul din cauza unei sedinte tampite din camin.
Am avut o luna aglomerata, de aceea nu am apucat sa vorbesc cu prietenii de acasa...
Pe curand...


Comentarii

  1. nu spune hop :)) cine stie ce te mai asteapta - legat de cea mai buna luna :P

    RăspundețiȘtergere
  2. PS acum observ ca la tine arata si ce citesti acum..- cum e cartea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. observi bine ca am pus acum doua zile rubrica aceea acolo. ca vreau sa imi schimb imaginea de fundal si am facut niste mici schimbari in acelasi timip. doar ca nu imi da voie sa schimb imaginea, are o eroare si ma dispera... l-am stresat pe Q sa ma ajute cu poza si acum nu pot sa o pun.
      cartea e foarte interesanta dar nu cred ca e genul tau. e 100% postmodernism pur, un roman despre nimic cu multe injuraturi si frustrari. scris foarte bine. o sa scriu despre el cand il termin, mai am 35% de citit (dupa kindle)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu. E tema prestabilita de la ei. De toamna, la poza mea inca da eroare. Am scis pe forum, am vazut multe intrebari de genul, am incercat raspunsurile si tot nu merge.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Balada câcatului moțat

Mărgineanu spunea: Viața e ca părul din cur, scurtă și plină de căcat.

Balada câcatului moțat este una din primele poezii pe care le-am învățat când eram mic. Nu știu dacă era chiar așa, cum o voi scrie mai jos. Ceea ce voi scrie este o combinație din două variante pe care le-am găsit pe net, o variantă ce seamănă cu ceea ce știam eu.

A fost odată un căcat
Micuț obraznic și moțat
Și îl stimau căcații toți
Căci el era cel mai cu moț
Dar într-o zi
Un câine mic şi pricăjit,
S-a dat la el şi... la halit.
A stat un pic, l-a rumegat
Şi l-a făcut din nou căcat.
Era micuţ şi fără moţ.
Râdeau de el căcaţii toţi.

Morala...
Să nu fi mare şi moţat,
Că o s-ajungi din nou căcat.

Pe curând...

M-a facut mama model

Nu mai e un secret ca m-am transforat anul asta. Am slabit 20 si ceva de kilograme, am inceput sa alerg, intr-un final am mers si la sala. Cu alte cuvinte mi-am schimbat modul de viata. Pe langa asta, multe alte lururi s-au schimbat in 2016, an ce a fost destul de pin si de greu pentru mine. Exista doua persoane ce sunt responsabile pentru schimbarile astea si ele sunt Alice si Andrei. Fara cei doi de A nu reuseam sa fiu aici, acum, asa. Stiu ca nu vor lauri insa si-i merita si le multumesc enorm pentru impulsionare, ajutor si incredere. Anul trecut, in articolul ,deja traditional de anul nou, imi doream ca in 2016 sa am grija de imaginea mea, sa slabesc si sa merg la sala. S-au intamplat astea insa lupta nu e terminata. Mai am de dat jos, mai am de modelat. Si de aceea pentru 2017, continui jocul asta al narcisismului si imi doresc sa devin mai increzator in mine, mai focusat pe problemele mele, mai egoist cu timpu meu liber si mai atent cu mine. Ca sunt multe cicatrici ce trebuiesc…

Fluturele monarh si fluturele vice-rege

Fluturele monarh este cea mai raspandita specie de fluturi din America de Nord. Traiesc 8 luni, masculii mor dupa imperechere iar femelele dupa depunerea larvelor. Pana sa se transforme in fluturi se hranesc cu planta unde au fost depuse ouale, laptele cainelui (sau iarba fiarelor), o planta ce ii ajute sa se transforem in omide colorate, sa isi creeze un cocon puternic si sa ajunga fluturi. Planta cu care se hranesc contine substante toxice pentru vertrebrate, de aceea pasarile nu ii mananca.
Fluturele vice-rege, seamana izbitor cu cel monarhm doar ca are doua buline negre pe spatele aripilor. El nu este toxic, dar pentru ca seamana atat de mult cu monarhul, pasarile se feresc sa il manance.
Din aceasta poveste a naturii putem trage multe concluzii sau crea chiar fabule....
Pe curand...