Fashion victim (3)

Ma intorc cu noi poze din fauna fashion a orasului Tokyo. De data asta am adunat mai multe exponate pe care sunt mandru sa le impartasesc cu voi.
Primul exponat poate ca nu pare atat de iesit din comun. Pe mine m-a amuzat alaturarea hainelor de pe el. Camasa pare foarte mare si larga in timp ce pantalonii sunt foarte stramti. Pantofii de lac asortati cu pantalonii suflecati dar nu in ultimul rand frizura. Frizura asta de bol de orez maface sa busesc in ras de fiecare data. Aceasta frizura o avea si tipul din mijloc in prima poza din Fashion victim (1).

Continuam cu o domnisoara pe care am descoperit-o in suburbii, cand ma duceam sa mananc, intr-un weekend ploios. Sosetele pana deasupra genunchilor sunt destul de populare aici, insa fetele le poarta la tocuri si nu la adidasi cu animal print. Pantalonii scurti roz se asorteaza poate cu umbrela pentru ca nu au nicio treaba cu ploverasul cu mileu.Fata asta a pus pe ea tot ce e pe trend in Japonia, insa toate din filme diferite.
Tot intr-o zi ploioasa de suburbii am intalnit-o si pe tanti biciclista. Cred ca era beata, ori ii era rau. Mergea pe 7 carari cu bicicleta iar in momentul cand am fotografiat-o cazuse. Ceea ce e amuzant la ea e sacosa pe care o poarta pe cap in loc de umbrela.
Va aduceti aminte articolul: Cum sa te prezintit la interviul de angajare in Japonia? Ei, baiatul din imagine e la categoria asa nu. Parul ii este slios, camasa era murdara la guler si era incheiat un nasure da, unul nu, pantofii erau murdari si rupti iar cureaua face toti banii. Prea lunga, prea din alt film si prea rupta. Ceea ce nu se vede in poza e ca avea mari probleme de piele.Era plin de solzi pe gat si de rani pe incheieturile mainilor. In geanta mai avea un sacou si o camasa, pe langa alte doua reviste de manga.
Domnisoara e ultima descoperire. Am reusit sa ii fac o poza de la spate, iar apoi una cand era jos. Mai fata, cand esti ditamai tancul rusesc nu iti pui fusta mini, si cu funda mare la spate. Gagica avea picioarele mai groase decat ale mele dar era cococtata pe tocuri, in cizmele alea inalte. NU se observa burtihanul si genele false, amandoua extrema de mari. Se poate observa insa excesul de accesorii de la iphone.
Si pentru ca am avut de unde, va prezint si un bonus. Accesorii. In weekend am descoperit acesti pantofi minunati, albastru ca cerneala ce aveau o talpa de adisasi. Si daca va uitati in fundal, putei vedea o pereche te pantofi cu o talpa extrem de mare, ca sa ii mai inalte si pe ei un pic.
Apoi avem doua fete ce isi carau valizele stralucitoare pe la scoala. Le-am surpreins cand paraseau campsul. Una din ele cu valiza roz, cealalta cu valiza bleo. Aceste valize din plastic lucitor, in culori sifilitice, sunt extrem de populare pe aici.

Pe curand...

Comentarii

  1. unele sunt iaxx..iar legat de sosetelele pana la genunchi week-end-ul trecut am vazut la o tipa : erau sub genunvhi, cu o funduta discreta si ii venea foarte bine la botine maro cu toc gros dar nu foarte inalt

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare