Treceți la conținutul principal

Campanie electorala

Romania e in campanie pentru alegeri locale. Ne votam primarii si pentru prima data presedintele Consiliului Judetean. Sunt atent la ceea ce inseamna campanie, la ceea ce inseamna vanzare de imagine. Asta fac candidatii, se vand, mai mult sau mai putin. Acel om genial, care a stiut sa-l vanda pe Base, acum il vinde pe Blaga, ca pe un buldog, ceea ce nu-i prea reuseste. PD-L-ul incearca campanii agresive ca dupa 2004 cu mesaje ciudate. La Bacau Ioan Chiriac, e Chiriac de siguranta
. de la ac de siguranta. OMG?? ce naiba-i asta? Observ peste tot mesaje de genul "Un oras nou" sau "Va redam orasul". Hello!!! Nu mai e vorba dePSD, ca saracii nu mai sunt la putere. Toto voi sunteti si in mana voastra e carma Deci voi sunteti acum cotropitorii si tot voi salvatorii? Unde a fost orasul de il redati sau ce are cel vechi? Vreo calamitate ceva l-a stricat? L-a daramat?
Domnul ministru al invatantului, Cristian Adomnitei, vrea Iasiul. Reda iasului gloria, reface capitala culturala a Romaniei, ofera salarii mai mari (asta nu tine de el) si face aeropoarte daca iese primar. E cel mai narcisist dintre toti candidatii. Foarte multe afise, in tot felul de pozitii, cu mana intinsa, din semioprofil, etc si in dreapta jos are aplicata o coroana. De ce? Sigla PNL e in stanga iar in dreapta coroana. De unde si pana unde?
Daca viorbim de narcisisti sa nu il uitam pe domnul SERGIU SECHELARIU. A umplut bacaul cu chipul sau. In timp ce altii vorbesc, el construieste! Ce? UN castel de lego? sau isiconstruieste o imagine de om corect si onest. Din pacate il cunosc si stiu ca motul lui ar fii "Vorbelele mele sunt faptele mele" pentru ca asta face vobeste si se lauda cu lucruri pe care le-au facut altii. macar frati-su era si gospodar pe langa toate defectele avea aceasta calitate, care lui s\Sergiu ii lipseste. Ar fi un prmar narcisist si cred ca avionul cu banerul cu numele lui va zbura mereu pe cerul Bacaului.
Domnul Oprea descide Iasiul, cu un fermoar, Botoimei, la Bacau, ne prezita pe toti contracandidatii ca niste hoti de care abia am scapt iar acum vor sa se intoarca.
Ca sa inchei, oriunde in tara, nu se mai fac campanii pompoase, cu promisiuni mari, oamenii s-au prins de minicuni asa ca promit mai putin, sunt mai alturi de oameni si isi fac siteuri sau bloguri. 2008 un an electoral la care cuvantul de baza este blog
Pe curand...

Comentarii

  1. penibilul campaniei electorale atinge uneori cote alarmante.
    daca tot a venit vorba, veti observa ca acest “penibil” capata forme dintre cele mai variate, nelimitandu-se doar la afise. cred ca este interesant sa mentionez un alt blog pe care l-am citit recent si care mi-a placut. este vorba de o colectie intitulata “literatura electorala”in care sunt prezentate unele creatii …aproape literare (unele dintre cele mai penibile) compuse de candidati la administratia publica locala(sau de stafful lor), care sunt comentate de catre autorul blogului intr-adevar literar, as putea spune ca la liceu. eu cel putin m-am amuzat copios.
    pentru cei interesati adresa este http://electionsromania.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Balada câcatului moțat

Mărgineanu spunea: Viața e ca părul din cur, scurtă și plină de căcat.

Balada câcatului moțat este una din primele poezii pe care le-am învățat când eram mic. Nu știu dacă era chiar așa, cum o voi scrie mai jos. Ceea ce voi scrie este o combinație din două variante pe care le-am găsit pe net, o variantă ce seamănă cu ceea ce știam eu.

A fost odată un căcat
Micuț obraznic și moțat
Și îl stimau căcații toți
Căci el era cel mai cu moț
Dar într-o zi
Un câine mic şi pricăjit,
S-a dat la el şi... la halit.
A stat un pic, l-a rumegat
Şi l-a făcut din nou căcat.
Era micuţ şi fără moţ.
Râdeau de el căcaţii toţi.

Morala...
Să nu fi mare şi moţat,
Că o s-ajungi din nou căcat.

Pe curând...

M-a facut mama model

Nu mai e un secret ca m-am transforat anul asta. Am slabit 20 si ceva de kilograme, am inceput sa alerg, intr-un final am mers si la sala. Cu alte cuvinte mi-am schimbat modul de viata. Pe langa asta, multe alte lururi s-au schimbat in 2016, an ce a fost destul de pin si de greu pentru mine. Exista doua persoane ce sunt responsabile pentru schimbarile astea si ele sunt Alice si Andrei. Fara cei doi de A nu reuseam sa fiu aici, acum, asa. Stiu ca nu vor lauri insa si-i merita si le multumesc enorm pentru impulsionare, ajutor si incredere. Anul trecut, in articolul ,deja traditional de anul nou, imi doream ca in 2016 sa am grija de imaginea mea, sa slabesc si sa merg la sala. S-au intamplat astea insa lupta nu e terminata. Mai am de dat jos, mai am de modelat. Si de aceea pentru 2017, continui jocul asta al narcisismului si imi doresc sa devin mai increzator in mine, mai focusat pe problemele mele, mai egoist cu timpu meu liber si mai atent cu mine. Ca sunt multe cicatrici ce trebuiesc…

Fluturele monarh si fluturele vice-rege

Fluturele monarh este cea mai raspandita specie de fluturi din America de Nord. Traiesc 8 luni, masculii mor dupa imperechere iar femelele dupa depunerea larvelor. Pana sa se transforme in fluturi se hranesc cu planta unde au fost depuse ouale, laptele cainelui (sau iarba fiarelor), o planta ce ii ajute sa se transforem in omide colorate, sa isi creeze un cocon puternic si sa ajunga fluturi. Planta cu care se hranesc contine substante toxice pentru vertrebrate, de aceea pasarile nu ii mananca.
Fluturele vice-rege, seamana izbitor cu cel monarhm doar ca are doua buline negre pe spatele aripilor. El nu este toxic, dar pentru ca seamana atat de mult cu monarhul, pasarile se feresc sa il manance.
Din aceasta poveste a naturii putem trage multe concluzii sau crea chiar fabule....
Pe curand...